יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / דואר ישראל מציג: עשור חדש – בול חדש

דואר ישראל מציג: עשור חדש – בול חדש

חברת דואר ישראל תנפיק בול מיוחד לציון 70 שנה לעצמאות ישראל. הבול מבטא את ההישגים הרבים ואת החדשנות של מדינת ישראל מיום הקמתה.

בול 70 שנה לעצמאות ישראל
בול 70 שנה לעצמאות ישראל

על גבי הבול החדש, אשר עוצב בידי טל הובר וערכו הנקוב 5 ₪, אייקונים של ענפים בהם ישראל רשמה הישגים מרשימים בארץ ובעולם בתחום הכלכלה, התעשייה, חקלאות, מדע, טכנולוגיה, חלל, ספורט, ספרות, קולנוע ועוד.
כיום, כשהיא חוגגת את שבעים שנותיה, ישראל היא מדינה מפותחת בעלת כלכלה חזקה ואיכות חיים גבוהה, תוחלת החיים של תושביה היא מהגבוהות בעולם, ומעמדה המדיני חזק מאי פעם. מדינת ישראל נושאת את מבטה בתקווה ובביטחון תוך אמונה ביכולתה להמשיך את תנופת ההישגים ולהעצימה למען עתיד טוב יותר.

בול 70 שנה לעצמאות ישראל
בול 70 שנה לעצמאות ישראל

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לצד הפעילות הכלכלית התפתחה בישראל עשייה תרבותית וספורטיבית תוססת ומגוונת. תעשיית הקולנוע הישראלית מפיקה סרטים חדשניים הזוכים להכרה בין-לאומית, יצירות של סופרים ישראליים מתורגמות למגוון שפות, וספורטאי ישראל זוכים לגביעים ולמדליות בזירה העולמית.

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות