יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / החומסיה של ברודני

החומסיה של ברודני

אחרי שחילק בקבוקי יין לתושבי גבעת שמואל, הזמין יוסי ברודני ראש העיר את בני הנוער של גבעת שמואל לבוא לנגב איתו חומוס. ועדת הבחירות קבעה שמדובר התעמולה ואסרה את קיום האירוע

בחירות בגבעת שמואל
צו מניעה כנגד יוסי ברודני בעקבות הפרת חוק הבחירות דרכי תעמולה – הצו ניתן לאחר עתירת רונית לב כנגד ראש העיר וסיעתו, כי הזמין צעירים לאכול חומוס. 
ממטה הבחירות של ברודני נמסר – עתירה הזויה על חומוס וטחינה.
 יו”ר ועדת הבחירות המרכזית מרכז-דרום, השופט אברהם טל, הוציא צו ארעי במעמד צד אחד כנגד ראש עיריית גבעת שמואל וסיעתו, בו הוא אוסר על הגשת מאכלים או משקאות משכרים. הצו הינו זמני עד ה-27.9 כשלמשיבים זכות תשובה עד מועד זה. זאת בתגובה לעתירת רונית לב, המועמדת לראשות העיר.
כעת, טוענים במטה רונית לב, כי ראש עיריית גבעת שמואל, יוסי ברודני, הזמין את צעירי גבעת שמואל לאכול חומוס, זאת לאחר שחילק בקבוקי יין וזימן עובדי עירייה לכנס הבחירות שלו ואף ביקש מהם לתלות שלטים.

בחירות בגבעת שמואל
ליבנת נזרי, דוברת מטה הבחירות של רונית לב: “אנחנו מציגים פוליטיקה חדשה וערכית שמדברת בתוכן ענייני, חדשני ולא פוליטיקה ישנה וארכאית שמעניקה מתנות וטובות הנאה. אנחנו נפעל  לשמור על מערכת בחירות חוקית נקייה, במיוחד מול הנערים והנערות, שזו הפעם הראשונה בה הם בוחרים. חינוך לדמוקרטיה הוא לימוד של בחירה בין דעות ועמדות, ולא לימוד של בין תוספות חומוס”.
 ממטה הבחירות סיעת גבעת שמואל אחת נמסר: “בדיחה. כנראה שלא ניתן להתווכח עם ההצלחות של יוסי ברודני בגבעת שמואל ועם ההפרש הגדול בסקרים, אז מה שנותר לאחת המתמודדות זה עתירות הזויות על חומוס וטחינה. אנחנו מאחלים חג שמח לכל תושבי גבעת שמואל”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות