יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / הכי מומלצים / מאפיות וקונדיטוריות / המאפיות והקונדיטוריות המומלצות באור יהודה לשנת 2024

המאפיות והקונדיטוריות המומלצות באור יהודה לשנת 2024

מאפיות מומלצות באור יהודה

משחר האנושות היה הלחם מוצר צריכה בסיסי שמתלווה כמעט לכל ארוחה. באור יהודה מספר רב של מאפיות וקונדיטוריות האופים לחם טרי כל יום לצד כל המאפים הטעימים. אספנו עבורכם מספר מאפיות מצוינות באור יהודה בהן טריות היא ערך עליון.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הגברת המודעות לקניית מוצרים בריאים , הביאה את תעשיית הלחם לקפוץ מדרגה ולהשקיע עבור הלקוחות בייצור לחמים בריאים יותר עשוים קמח מלא לצד אפיית לחם שיפון, לחם קל, ועוד .
במאפיות באור יהודה ניתן למצוא את הכל, לחמים בריאים לצד מאפים, גחנון לשבת, סמבוסק. כל זה לצד מאפיות אותנטיות המכינים לחם עיראקי וגם מאפיה שפתוחה 24 שעות ביממה.

מאפיית היוצרים – אור יהודה

סיפור האהבה של עדי קצב (26) ומאפיות זה סיפור של שנים, כבר מילדותו עבד עדי במאפייה והתאהב ביצירה בבצק ובריח האפייה עד שהזדמן לידיו לפני כשנה וחצי לפתוח מאפיה משלו בו הוא לא מוותר על העבודה מאחורי הקלעים בשעות הלילה ושירות עם חיוך בשעות היום.

התשוקה והאהבה של עדי והאופה הראשי שלו, אורחן אפראימוב (33), למסורת האפייה ולמוצרים מושלמים באיכות מקסימלית עומדת כמוטו מאז היווסדה של “מאפיית היוצרים”. בחינה ודקדוק מקצועי בחומרי הגלם תוך התאמה לטעם הלקוחות עד למציאת “המתכון המושלם” מאפשרים להם לייצר מוצרים איכותיים ומשובחים באהבה רבה לכלל קהל הלקוחות הרבים הפוקדים אותם.

את זה רואים על פני הלקוחות המגיעים, חיוכים, שירות ותשומת הלב הניתנים לכל לקוח הפך לשם דבר, צוות המאפייה כולו אמון וחתום על שירות אישי ברמה הגבוהה ביותר, שירות ששם את הלקוח במקום הראשון, כל לקוח ותיק כבר יודע שהוא לא צריך להגיד הרבה על מנת שיכינו לו את הקפה והמאפה או הסלט בדיוק כמו שהוא אוהב.

“מאפיית היוצרים” מכילה עולם שלם של טעמים וריחות כמו לחמי מחמצת, בגטים, מאפים מלוחים ומתוקים, עוגות שמרים, עוגות בחושות, טורטים מגוון של מוצרי פרווה וללא סוכר, עוגות ועוגיות בעבודת יד, טוסטים סלטים פיצות פוקצות כריכים במגוון טעמים, סמבוסקים, ועוד ועוד.

בארוחות בוקר ניתן למצוא גם חביתות וביצים, שקשוקה בעבודת יד וחצפורי מסורתי בטאבון.

מאפיית היוצרים אור יהודה. צילום באדיבות המקום
מאפיית היוצרים אור יהודה. צילום באדיבות המקום

לצוהריים אפשר להזמין ממגוון הפסטות ורביולי מהמטבח האיטלקי שיש במאפייה.

קהל הלקוחות המושבע של “מאפיית היוצרים” מחכה במשך כל השבוע לחלת השבת שלו. הטעם הממכר והמראה המלכותי, ומביא הביתה ניחוח שאי אפשר לוותר עליו.

מאפיית היוצרים אור יהודה. צילום באדיבות המקום
מאפיית היוצרים אור יהודה. צילום באדיבות המקום

ומלבד המאפים החמים ישנם עוגות שכמו שם המאפייה “היוצרים” – עדי ואורחן ממש יוצרים ביצרתיות רבה. לא עוד חלות ולחמניות בטעם ובמראה תעשייתי. כאן יזכה כל מאפה לחוש יחס אישי ומושלם הראוי לעלות על שולחן מלכים.

מלבד המוצרים הנמכרים במאפייה, היוצרים מכבדים אירועים מהרמת כוסית במשרד דרך חגיגות משפחתיות כמו שבת חתן, חינות ועוד…. מגשי האירוח מורכבים בהתאמה אישית ללקוח, ונותנים מענה לכל אירוח החל מארוחה, וכן סלטים, פלטות ירקות ועד קינוחים מושלמים.

ב”מאפיית היוצרים” מחממים את הטבון ובשעות אחר הצהריים/ערב מככבים הפיצות המעולות שזכו לפופלריות רבה. מהרגילות ועד למשוקעות והכל באפייה בטאבון הלבנים.

 

ובחורף יחזרו המרקים האהובים שלהם.

לקראת החגים וראש השנה בפרט מאפיית היוצרים ימכרו את עוגות הדבש המסורתיות, חלות דבש, חלות מתוקות, ועוד קינוחים קרים בתוספת דבש,

בעתיד תתרחב הקונדטוריה ויפתח אזור מיוחד לעוגות פטיסרי עם ישיבה בסככה סגורה.

מאפיית היוצרים אור יהודה. צילום באדיבות המקום
מאפיית היוצרים אור יהודה. צילום באדיבות המקום

מאפיית היוצרים מתגאה בכשרות מהודרת וגבוהה.
שעות פתיחה: 6:30-21:00,  שישי 5:30 עד שעתיים לפני כניסת שבת.
למאפייה חניה צמודה רק ללקוחתיה.

כתובת: היוצרים 6 אור יהודה. טלפון: 03-5091595

 

מאפיית השלום אור יהודה

 ‘בזיעת אפך תאכל לחם’, כך נרשם במקורות, אבל היום זה בהחלט אפשרי וזמין, למצוא וגם לאכול לחמים איכותיים, מבלי שנצטרך להזיע.

הגעתי למאפיית השלום בעיתוי מופלא, ביום חמישי אחר הצהרים בדיוק  כשהחלות והלחמניות של שבת יצאו מהתנור. וחבל שאת הריח הנפלא שעמד באוויר, אי אפשר להעביר במילים…

המקום נקי, מסודר ומואר, וכך גם השירות עם חיוך, של ליאור ואסי, דור ההמשך של המאפייה, ובניו של שם טוב כהן , שהחל את דרכו כאן כמנהל לפני כ 40 שנה.

מאפיית השלום אור יהודה. צילום באדיבות המקום
מאפיית השלום אור יהודה. צילום באדיבות המקום

‘מאפיית השלום’, מתמחה בעיקר באפיית כל סוגי הלחמים, החלות והלחמניות. בשנים האחרונות לאור התפשטות הטרנד הבריאותי,  נוצר ביקוש גבוה ללחמי מחמצת מקמחים מיוחדים, שחלקם אף נפרסים ונארזים בשקיות לנוחות הלקוחות. תמצאו כאן לחם כפרי, רוסי, לחם אנגלי -קסטן ,שמיועד בעיקר לטוסטים וכמובן הפומפרניקל  הטעים במיוחד.  עבור מי ששומרים על הגזרה, אופים כאן במיוחד לחמים קלים מקמחי שיפון או כוסמין, והאמת שהמבחר כאן עצום ומבלבל, כי מי יכול  לוותר על בייגלה טרי, חמים, מתקתק עם שומשום הפזור מעל, או על קרואסון טרי ופריך?

חנות המאפייה פתוחה לאולם היצור, כך שהכל גלוי בפני הלקוחות, ממכונת הערבול הענקית ועד לתנורים, מאופן קליעת החלות ועד לתוצר הסופי, שמונח בצורה כה אסתטית ומזמינה על המדפים. לאוהבי המתוקים, יש כאן שלל עוגיות איכותיות ליד כוס הקפה/תה. על הלוח בחנות, נרשמו כל המוצרים הקיימים, וכך למדתי שאפשר להזמין כאן עוגות יומהולדת עם פינוקי קצפת ושוקולד, אפשר להזמין מראש את כל המאפים הטעימים, וגם חלות בגדלים מיוחדים לאירועים. המאפייה גם מספקת מאפים לבתי קפה ולרשתות. מתברר שהמוצר הכי מבוקש- הוא בגטים, שיוצאים טריים מהתנור בכל כשעה וחצי!

מאפיית השלום אור יהודה. צילום באדיבות המקום
מאפיית השלום אור יהודה. צילום באדיבות המקום

ולכל  מי שעובד באור יהודה, יכול  לאכול לארוחת הבוקר/ צהרים מאפים טריים היישר מהטאבון.  רוצים דוגמאות? בבקשה… אופים כאן  בורקסים, סמבוסק- בצק במילוי ביצה, גבינה בולגרית, מוצרלה זיתים, מאפה גבינה עירקית ותרד. לאוהבי הפיצה- זו כבר חגיגה איטלקית  ויש גם פוקאצ’ה עם ירקות. יש גם מאפה בוכרי בשם חצ’פורי, שמכיל בתוכו מוצרלה, עגבניות ובצל ירוק/פסטו. ולמי שרק רוצים לנשנש- יש ביגלה שבארה”ב מכנים ‘פרצעל’, וגם בייגלה רומני, עם שום  או מקלות פוקאצ’ה.

כל הלחמים כאן כולם בעבודת יד, עשויים  מחומרי גלם איכותיים והכל כשר למהדרין בהשגחת הבד”צ-בית יוסף. מה שמייחד את מאפיית ‘השלום’ היא הטריות – כי כל התוצרת מיוצרת מידי יום ביומו.

לפרטים: מאפיית השלום

כתובת: היוזמים 10 אור יהודה

טלפון להזמנות: 03-5332929

מאפיית השלום אור יהודה. צילום באדיבות המקום
מאפיית השלום אור יהודה. צילום באדיבות המקום

 

 

מאפיית שקורי

כמה כיף זה להגיע למאפייה, להריח את ריח המאפים הטריים שזה עתה יצאו מהתנור ולראות את כל המבחר הגדול של אינספור הלחמים והמאפים הטעימים. מאפיית שקורי הטעימה שבאור יהודה קיימת כבר למעלה מ19 שנה והיא בדיוק מסוג המקומות שלוקחים אותנו לטיול עם כל שאיפה וכל גל ריח שעולה בנחיריים.
אחרי קרוב ל19 שנים באותו המקום עברה המאפיה לא מזמן למקום חדש, קטן יותר, יפה יותר, נוח יותר ועם אותם המאפים הטעימים שמלווים אותם כבר כלכך הרבה שנים. למי שתהה, המאפייה עברה לצד השני של הרחוב, אז את הכתובת בוויז למי שדאג, אין צורך לשנות.

מאפיית שקורי
מאפיית שקורי

מאפיית שקורי המומלצת שבאור יהודה היא לא רק מאפייה שאליה מגיעים כדי למצוא לחם לשישי. המאפייה המומלצת היא מקום בילוי לכל מי שרוצה להתפנק על קפה ומאפה ובא לו זמן איכות עם החברים או המשפחה. המקום מציע פינות ישיבה, מאפים מתוקים ומלוחים וקפה איכותי.
כל חובב בצק שיכנס למקום ירגיש כאילו הגיע לארץ המובטחת של המאפים ( ארץ זבת חלב דבש ומאפים ) ומיד יוכל להבחין במגוון גדול של מאפי בצק כגון: בורקסים, שמרים מתוקים, פוקצ’ות, ג’בטות, חלות, לחמים פרוסים, בגטים, לחם שיפון, עוגות, עוגת יום הולדת, כדורי שוקולד, פחזניות והרשימה עוד ממשיכה!

המאפייה המעולה שבאור יהודה מציעה כל דבר שהצלחתם לחשוב עליו וגם תפתיע אתכם עם מאפים וטעמים שכנראה שאפילו לא הכרתם והגיע הזמן שתכירו. לא פלא אם כך שכל תושבי אזור בקעת אונו מגיעים אל המאפייה ואפילו תושבים ממודיעין ומשוהם דואגים לפקוד אותה באופן קבוע! כל חובב בצק יעיד שברגע שמוצאים מאפייה מעולה לא עוזבים אותה ומגיעים אליה גם אם המרחק גדול. כי על מאפים לא מתפשרים!

כמו כל מאפייה טובה גם כאן ניתן למצוא מספר רב של עוגות מעולות לכיבוד אורחים או לאירועים כאלה ואחרים אך עוגות יום הולדת זה בהחלט המקום שבו המאפייה מתבלטת. הטרנד שמתפשט כבר שנים מגיע גם אל המאפיה המומלצת שבאור יהודה ומציע עוגות מיוחדות לימי הולדת כשעליהם תמונה שעשויה מדף סוכר אכיל. כך תוכלו להזמין עוגה שווה במיוחד לילדיכם כשעליה תמונה של הילד או של הדמויות האהובות עליו מסדרות הטלויזיה.

המאפיות הכי טובות באור יהודה
המאפיות הכי טובות באור יהודה

רוצים לדעת כמה עולה כל התענוג? אז בגט אחד יעלה לכם שלושה שקלים ו4 בגטים יעלו לכם רק עשרה שקלים. לחמניה תעלה לכם שקל וחצי ו8 לחמניות טריות וטעימות יעלו לכם עשרה שקלים. אם חשקה נפשכם בעוגה טעימה תוכלו למצוא עוגות גן ב110 שקלים בלבד. אם תירצו להוסיף תמונה מדף סוכר תוכלו לעשות זאת בתוספת קטנה של 40 שקלים בלבד מה שיעלה לכם 150 שקלים.

שעות פעילות:
ימים א-ה’: 20:00-06:00
יום ו’: 17:00-05:00

המאפיות הכי מומלצות באור יהודה
המאפיות הכי מומלצות באור יהודה

כתובת: רח העבודה 20
טלפון: 03-5334756

מאפייה עירקית נעמה

 מאפיות באור יהודה

מאפיות באור יהודה

המיוחד שבמאפיה, הוא שהמאפים נאפים במקום לעיני הלקוחות שנהנים מ-Show עטור פחמימות של פעולת מילוי הסמבוסק ובעבע תמרים המסורתיים ונאפים במקום.
במקום תנור עתיק הממוקם לעיני הלקוחות וכמה טאבונים שמשמשים לאפיית פיתות עיראקיות מסורתיות ולחמניות בייגלה טעימות במיוחד. במקום ניתן גם למצוא זנגולה עיראקית אמיתית, ובצקים ממולאים טעימים להשמין כמו סמבוסק עם גבינה, סמבוסק עם חומוס, בוריק מטוגנת בשמן עמוק במילוי תפוח אדמה או ביצה, בעבע בתמר, ואיך אפשר בלי הסביח בפיתה? גם אותו ניתן למצוא ב”מאפיה עירקית נעמה”.

כתובת: חכם יוסף חיים 19 אור יהודה 
טלפון: 03-5338299

מחפשים מקום לארוחת בוקר טעימה באזור אור יהודה? הכנסו עכשיו!

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מאפיות מומלצות קריית אונו וגני תקווה

המאפיות והקונדיטוריות המומלצות בקריית אונו וגני תקווה לשנת 2024

תפריט נגישות