יום רביעי , אפריל 17 2024
דף הבית / חדשות יהוד מונסון / חינוך / הסתיימו עבודות מיזוג אולם הספורט בבית ספר אורנים

הסתיימו עבודות מיזוג אולם הספורט בבית ספר אורנים

בימים אלה מושלמות העבודות באולמות הספורט בתיכון המקיף יהוד ובחטיבות הביניים והשנה כל אולמות הספורט בכל העיר יהיו ממוזגים לטובת התלמידים והקהילה

בפרויקט מיזוג האולמות של עיריית יהוד מונוסון יצאה לדרך- אולם הספורט בבית הספר "אורנים" מוזג

תלמידי בית הספר היסודי “אורנים ביהוד מונוסון קיבלו מתנה לקראת פתיחת שנת הלימודים- אולם ספורט ממוזג ומקורר, בו יוכלו להתאמן בצורה מיטבית בכל תנאי מזג אוויר. באולם הספורט הבית ספרי, שמשמש את התלמידים ואת הקהילה כולה,  הותקנה מערכת מיזוג אוויר חדשנית, שהותאמה באופן ייחודי לאולם.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מדובר בחלק ראשון מתוך פרויקט רחב היקף אותו מובילה עיריית יהוד מונוסון- מיזוג אולמות הספורט בעיר,  פרויקט אותו הובילה ויזמה ראש העיר יעלה מקליס.

עלותו הכוללת של הפרויקט הינה כ- 4 מיליון ₪ . בימים אלה עמלים גורמי המקצוע בעירייה על השלמת עבודות התשתית להתקנת מערכות מזגנים חדשניות  גם באולמות הספורט בתיכון מקיף יהוד ובחטיבות הביניים,  והחל מהשנה הקרובה ייהנו התלמידים, הספורטאים וכל הקהילה  מאולמות ספורט ממוזגים וראויים לפעילות.

יש לציין גם כי מיזוג אולמות מאפשר לעשות בהם שימושים נוספים כמו כינוסים ופעילויות קהילתיות נוספות בתנאים נוחים במהלך כל השנה. כמו כן, יש להוסיף כי באולם הספורט בתיכון המקיף מוחלפת גם הרצפה לרווחת התלמידים. עבודות התשתית בכל אולמות הספורט בוצעו ברובן בחופשת הקיץ על מנת שלא להפריע למהלך הלימודים התקין במוסדות החינוך.
ראש העיר יעלה מקליס, שיזמה את הפרויקט אמרה כי, היא גאה ונרגשת שהתוכניות קרמו עור וגידים.  “מדובר בפרויקט עירוני חסר תקדים בהיקפו. אנו ממזגים  את כל אולמות הספורט בעיר כדי שהתלמידים והקהילה כולה יוכלו ליהנות מפעילות ספורטיבית בכל מזג אוויר בתנאים נוחים וראויים. אני רואה את ההשקעה בספורט כחלק בלתי נפרד מכל נושא החינוך שנמצא גם הוא בתנופת עשייה. אני מודה לצוות המקצועי והמחויב של העירייה.  יש לנו עוד תכניות רבות על הפרק  לרווחת התושבים בכל תחומי החיים”.

מיזוג האולמות הינם חלק מתוכנית שדרוג מקיף, שמבצעת עיריית יהוד מונוסון בחודשים האחרונים במתקני הספורט בעיר. שכללה החלפת מתקני הסלים במגרשי הספורט במתקנים תקניים ובטיחותיים על פי תקן מחמיר של מכון התקנים,  שדרוגים של מתקני הכושר הפזורים בעיר ובקרוב בניית מגרשי ספורט ליד התיכון ובניית אול

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ילדים בקייטנה. צילום אילוסטרציה: Canva

קייטנת “ניצנים של פסח” של משרד החינוך יוצאת לדרך – כמה נרשמו בעירכם?

תפריט נגישות