יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / אור יהודה / “הפרלמנט” העירוני באור יהודה התארח אצל ראש העיר

“הפרלמנט” העירוני באור יהודה התארח אצל ראש העיר

מועצת הנוער העירונית של אור יהודה נפגשה בשבוע שעבר עם ראש העיר ליאת שוחט לפגישת היכרות וקידום שיתופי הפעולה בין מועצת הנוער לעירייה. שוחט פנתה לבני הנוער, וציינה: "שיתוף הפעולה של העירייה עם הפרלמנט הוא אחת ההשקעות הטובות ביותר שהעירייה יכולה לעשות. אתם בדיוק סוכני השינוי שאנחנו צריכים"

נוער אור יהודה

חברי מועצת הנוער העירונית המכונה “הפרלמנט” הגיעו בשבוע שעבר לפגישת היכרות עם ראש עיריית אור יהודה ליאת שוחט. הפגישה החלה בהיכרות עם חברי המזכירות של מועצת הנוער שנבחרו לאחרונה והציגו את עצמם ואת תפקידם בפרלמנט. בין המשתתפים היו יו”ר הפרלמנט, ליאור גאולה, סגן יו”ר הפרלמנט, בראל משיח, המזכ”ל, אריאל מאפרי, הדוברת עדי שמואל ונציג הפרלמנט במועצת הנוער המחוזית, ליאב יחזקאל.
לכתבות נוספות –
שישי אקטואלי באור יהודה
המצטיינים של מכללת אור יהודה


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ליאור גאולה, יו”רית המועצה, הציגה את החזון של המועצה להיות המקום שאליו בני נוער ירגישו בנוח לפנות כשהם רוצים או צריכים משהו. מטרת העל של הפרלמנט היא להיות הכוח שמאגד את קולות הנוער בעיר, ובמקביל להיות הקשר בין הנוער לבין “עולם הגדולים”. בין שאיפותיו, מעוניין הפרלמנט להכניס אירועים נוספים לעיר על מנת לגבש את הנוער ולייצר “גאוות יחידה” של השתייכות לנוער אור יהודה.
נוער אור יהודה התארחו עם ראש העיר

שוחט סיפרה לנערים שהיא עצמה כיהנה בתפקיד היו”ר במועצה העירונית בעיר לפני כ-30 שנה וכבר אז הבינה שלא צריך להכתיב לנוער מה לעשות בעיר, אלא לאפשר לרצונות ולצרכים לעלות מהשטח, מהדרישות, הבקשות, השאיפות והמטרות של בני הנוער עצמם. ראש העיר הוסיפה עוד כי היא מעודדת את מעורבותם של נציגים ממועצת הנוער העירונית בוועדות השונות הנוגעות להם, כמו חינוך, תרבות, בטיחות בדרכים ועוד. בנוסף, היא הציעה שדובר העירייה יגיע לפגישה עם המועצה על מנת להציג להם תכניות שונות שעתידות להיכנס לעיר, ודרכם יעבור המידע לבני הנוער בפלטפורמות השונות שהפרלמנט פועל בהן.

לסיכום אמרה שוחט לחברי מועצת הנוער: “שיתוף הפעולה של העירייה עם הפרלמנט הוא אחת ההשקעות הטובות ביותר שהעירייה יכולה לעשות. אתם, נוער מוכשר, חדור מוטיבציה ורצון לתרום, בדיוק סוכני השינוי שאנחנו צריכים”. בסיום המפגש, העניקו חברי המועצה תעודת הוקרה לראש העיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

פסח שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות