יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / הכי מומלצים / השיפודיות המומלצות באור יהודה ויהוד לשנת 2024

השיפודיות המומלצות באור יהודה ויהוד לשנת 2024

השיפודיות המומלצות באור יהודה ויהוד

עם ישראל אוהב שיפודיות, ואפשר להבין למה. המגוון הגדול של הבשרים שמגיעים חמים חמים ישר מהאש, ולא פחות חשוב הסלטים הטריים, מגוונים ועשירים, שהופכים את האכילה לקצת יותר קלילה . הכל ביחד הוא שילוב מנצח והכי ישראלי שיש.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


עכשיו נשאר רק להחליט לאיזו שיפודיה שווה ללכת, כזו שהבשר בה יהיה הכי טעים, הסלטים הכי טריים והלאפות הכי ריחניות. אז אספנו בשבילכם את השיפודיות הכי מומלצות באור יהודה.

אוהבים בשר? אל תפספסו את זה!

טורקיש גריל אור יהודה- הקבב הכי טוב בעיר!

מסעדת ‘טורקיש גריל’, חוגגת שנת פעילות בדיוק בחודש יוני, ואפשר לומר בפה מלא- שהיא שינתה את  תמונת המסעדות באור יהודה. עובדה, המקום מלא מפה לפה בכל ערב, בחוגגים ימי הולדת/ נישואין ועוד ובסועדים שיודעים לזהות אוכל טוב ומשובח.  

‘אם יצא לכם לטעום בשרים בטורקיה, כמו שווארמה וקבב, כאן עושים אותם הכי טעימים שיש והם גם כשרים! ‘,כך אומר הבעלים דוד  מנשרוב . לדוד יש לו ניסיון של למעלה מ-20 שנה בניהול מסעדות, עד שהחליט לצאת לדרך עצמאית. ‘היה לי חלום לפתוח מסעדה עם השם: ‘טורקיש גריל’ וזה אכן קרה, לאחר שנה של עבודה בטורקיש גריל אני יכול לומר בוודאות שהצלחתי! ‘

טורקיש גריל אור יהודה. צילום שירלי רוזנס
טורקיש גריל אור יהודה. צילום שירלי רוזנס

כבר בשעות הבוקר, המסעדה פתוחה, על השולחנות פרושות מפות בצבעי אדום שחור והויטרינה ממול, מצוידת בשלל בשרים ובאמת שבגודל כזה של שיפודים ונתחים לא נתקלתי מעולם. השווארמה כבר מסתובבת וחבל שאת הריח אי אפשר להעביר לכאן …

דוד הבעלים מסביר, שההתמחות של המסעדה, היא בבשרים הטריים ובנתחים המשובחים המוצגים לעיני כל, ולא מחביאים אותם במקררים. “אם לא הייתי סומך על הבחירה שלי, לא הייתי שם את הבשרים בויטרינה”.

טורקיש גריל אור יהודה. צילום שירלי רוזנס
טורקיש גריל אור יהודה. צילום שירלי רוזנס

בטורקיש גריל, לבד משיפודים יש מנות ייחודיות כמו  ה-‘שווארמה דונר הטורקית- אותה הוא מכנה ‘נדירה’.  יש ‘לחמעג’ון הטורקי’, ולמי שעדיין לא מכיר אני ממליצה להתנסות, במנה עסיסית של בשר הטחון שנאפה יחד עם בצק ומהווה ארוחה שלמה. ויש גם ‘עראיס’ – שכבר התחבב גם על הקהל הישראלי, אותה חצי פיתה שחובקת בשר טחון משובח וכל ביס זו הנאה. למי שרוצה תוספת בריאה וטעימה, יכינו עבורו כאן ירקות על האש וגם הפיתות העיראקיות טריות היישר מהתנור.

טורקיש גריל אור יהודה. צילום שירלי רוזנס
טורקיש גריל אור יהודה. צילום שירלי רוזנס

מבחר הסלטים הגדול מבלבל לרגע, אבל  מזל שכאן אפשר לטעום מהכל . ולמי שלא יכול בלי מתוק, יש לנו בשורה כי את הבקלוואות  תוצרת בית ומכינים אותן במקום וגם תקבלו אותן על חשבון הבית!

ואי אפשר בלי מילת סיכום שנתית לפעילות של טורקיש גריל .דוד אומר בשמחה :’מה שמייחד את ה-טורקיש גריל, זו העובדה שכולנו פה משפחה אחת,  כשאנשים נכנסים למסעדה, הם כמו האורחים שלנו בבית. כל ההצלחה של המסעדה היא שכולנו עובדים ביחד, התחברנו וזה חשוב עבורי וגם עבורם’.

טורקיש גריל אור יהודה. צילום שירלי רוזנס
טורקיש גריל אור יהודה. צילום שירלי רוזנס

 

10 אחוז הנחה לחיילים ואנשי מילואים במדים

עסקיות צהריים בין 11:00-15:00

החל מתאריך 28.03 אנו פותחים סניף חדש באצל 65 תל אביב

טורקיש גריל רחוב העבודה 2 אור יהודה

להזמנת מקומות, משלוחים, והזמנות לאירועים עד 100: 053-6238221

שעות פתיחה א-ה 10:00 עד חצות

יום ו שעה : 10:00 עד 15:00

שבת- מוצ”ש עד חצות.

 

שיפודי חזי – אור יהודה

הכירו את שיפודי חזי, מוסד קולינרי שהינו עסק משפחתי של אבא ובן ( חזי ושי בנו ) משנת 2001.

אם יש מקום שהוא הימור בטוח לארוחה מעולה הרי זה שיפודי חזי אורה יהודה. מבחר בשרים על האש (נסו את הקבב, הם מתמחים במתכון מיוחד!) ולא בכדי מגיעים למקום אנשים מרחבי הארץ.

שיפודי חזי אור יהודה. צילום פרטי
שיפודי חזי אור יהודה. צילום פרטי

שיפודי חזי מציע מגוון רחב של בשרים: שווארמה, לבבות, שקדים, סטיקים, כבדים, פרגיות, אנטריקוט, אשכים, כבד אווז, שיפודים עשויים בסגנון טורקי, לצד שלל סלטים טריים וטובים.

שיפודי חזי אור יהודה. צילום פרטי
שיפודי חזי אור יהודה. צילום פרטי

הפיתות והלאפות מגיעות חמות מהטאבון הסמוך והכל במחיר סביר.

במקום, תוכלו ליהנות מטריות גבוהה של בשר טרי, שומן ליה לצד מגוון בישולים ביתיים וכל סוגי הקובות בייצור עצמי. בנוסף, המקום מציע רכישת בשר במשקל הביתה .

המסעדה מצויה בשוק הישן אור יהודה, ברחוב שלהבת 6.

פתוחה כל ימות השבוע מ 10:00 – 22:00

שישי – 09:00– 15:00

מוצ”ש- מצאת השבת

במסעדה – שירות משלוחים רחב המספק שירות לכל האזור.

טלפון: 050-4822448

אצל עובד בכפר

עובד בכפר נפתחה לפני כמה שנים, מסעדה צעירה יחסית לשיפודיות באור יהודה. המסעדה התחילה כצריף קטן באמצע שום מקום שבנה בעל המסעדה, עובד, במו ידיו. רבים באור יהודה לא האמינו שהמסעדה תשרוד, אבל בני הזוג טובה ועובד, בן למשפחת קצבים ומבין גדול בבשר.

החליטו לקחת סיכון, ופתחו מסעדה משלהם באיזור שומם בלי כביש סלול המוביל אליו. כיום אצל עובד בכפר מוכרת לא רק באור יהודה, אלא בכל האזור בזכות השיפודים המעולים והמומלצים שלו.

השיפודיות המומלצות באור יהודה ויהוד
השיפודיות המומלצות באור יהודה ויהוד

עם הצלחת המסעדה גדל גם שטחה וכיום היא משתרעת על שטח נרחב הכולל חלל פנימי מרווח וגינה פסטורלית. הניתוק של המסעדה מהעיר משרה על הסועדים אווירה שקטה, רומנטית, כפרית ונעימה המהווה מוקד משיכה לכל מי שחפץ במעט שקט ובמנות איכותיות.

לפופולאריות מיוחדת זוכה מנות הפרגית העסיסית, השיפודים הנדיבים בגודלם והקבב הביתי.
*ניתן לערוך אירועים עד 40 איש.

יום א’ – יום ה’ 24:00 – 12:00
יום ו’ – 15:30 – 12:00
יום ש’ – מצאת שבת – 24:00

כתובת: חטיבת אלכסנדרוני 2 , אור יהודה.
טלפון: 053-8094638

מסעדת פארוק

מסעדת פארוק היא מסעדת בשרים טובה ומוכרת באור יהודה, שקיימת כבר 45 שנה. התפריט כולל מבחר בשרים על האש ושיפודים מצויינים שמוגשים עם סלטי הבית המיוצרים במקום, גם דגים טריים הנצלים על האש, שווארמה מיוחדת ומגוון קינוחים.
תוכלו למצוא כאן בין השאר קבב ביתי, לבבות עוף, כבד עוף, שיפודי פרגית, כנפיים, שניצל, חזה עוף, סטייק פרגית, צלעות כבש, שומן כבש, הודו ודגים טריים כמו דניס, בורי ומושט (אמנון).
את כל המנות הבשריות אפשר להזמין בחמגשית, בפיתה, בבגט או בלאפה. בפארוק שומרים על המסורת המקסימה של קפה שחור או תה ובקלאווה על חשבון הבית בסוף הארוחה.

יום א’-ה’ – 10:00 – 01:00
יום ו’ – 10:00 – שעה לפני כניסת שבת
יום ש’ – חצי שעה אחרי צאת שבת – 02:00

השיפודיות המומלצות באור יהודה ויהוד
השיפודיות המומלצות באור יהודה ויהוד

כתובת: ההגנה 70, אור יהודה
טלפון: 03-5330159

 

דונר

דונר הוקמה לפני כ-14 שנה על ידי אמיר ולירז אוחיון, במבנה קטן, סמוך למוסך שהיה בבעלות משפחת אוחיון. לפני כשנה הועברה המסעדה למשכנה החדש, מטרים ספורים מהמקום המקורי בו שכן. אמיר, שחיידק האוכל הטורקי דבק בו, פקד במהלך השנים את איסטנבול לא מעט, שם הוא התוודע למטבח הטורקי, למתכונים ולתבלינים הייחודיים שלו, והביא אותם למסעדה.

בדונר מגישים האחים אוכל טורקי אסלי, שכולל שיפודים טורקיים טעימים כמו קבב טורקי ושישליק טורקי עם ירקות (עגבנייה, בצל ופלפל ירוק חריף) על לאפה, עם תוספות של טחינה וסלטים. אבל עם כל הכבוד לאלו, גולת הכותרת כאן הם שלושת שיפודי השווארמה שמכינים במקום ועשויים מפרגיות, הודו נקבה ודונר קבב אמיתי, ששווה להגיע לכאן במיוחד בשבילו.

כמו כל מקום טורקי שמכבד את עצמו, מגישים כאן גם אורז לבן, במיה ברוטב עגבניות וירקות מבושלים. ואחרונים חביבים שממש לא כדאי לפספס הם כדורי הפלאפל הירוקים שעשויים בדיוק כמו שפלאפל צריך להיות.

 

השיפודיות המומלצות באור יהודה ויהוד
השיפודיות המומלצות באור יהודה ויהוד

ראשון-חמישי 22:00-10:00
כתובת: אברהם גירון 20, יהוד
טלפון: 03-6325111

 

 

מחפשים מסעדות בשריות ושיפודיות מומלצות בקריית אונו וגבעת שמואל? כנסו עכשיו<
מחפשים מסעדות בשריות ושיפודיות מומלצות באזור רמת גן גבעתיים? כנסו עכשיו<

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עורך דין צוואה,ירושה ומשפחה בראשון לציון- אלו המומלצים. צילום אילוסטרציה canva

עורך דין צוואה,ירושה ומשפחה בראשון לציון- אלו המומלצים

תפריט נגישות