יום רביעי , אפריל 17 2024
דף הבית / חדשות חמות / זמן מצוין להשקיע בנדל”ן

זמן מצוין להשקיע בנדל”ן

"בדיוק עכשיו, שגני תקווה, עומדת בפני החלטה משמעותית, האם להפוך לעיר, זה זמן  מצוין להשקיע בנדל"ן", כך אומרת לימור בליק מליצקי זכיינית  Re/max Elite רימקס עלית בגני תקווה

לימור ובן זוגה ושותפה לחיים, אייל סימנא, פתחו יחד את משרד התיווך רימקס עלית גני תקווה לפני כחצי שנה.”אנו מאמינים שאמינות ושרות מעל המצופה, הוא הכוח שלנו והחזון להיות טובים יותר כל יום מחדש”, כך אומרת לימור, שצברה ניסיון רב בנושא השיווק והמכירות, בתחום המלונאות , וגם שימשה שלוש שנים כמנהלת מכירות בקבוצת ‘גינדי.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


רימקס עלית גני תקווה

“מכרתי את כל הפרויקט של’ גינדי’ בגני תקווה, כך שאני מכירה היטב את האוכלוסייה וגם את היתרונות של מגורים בישוב מבוסס. אני מחוברת מאוד לתחום נד”לן גם כסוכנת ברימקס , וגם מניסיוני האישי של קנית ומכירת שבע דירות לעצמי! אותן עיצבתי ושיפצתי אותם בעזרת אבא שלי, יעקב בליק. יש לי גם ידע וניסיון בפרויקט התחדשות עירונית, מפרויקטים רבים כאן באזור. אפשר לומר שנדל”ן זו אחת מהחוזקות שלי”.
לדף הפייסבוק רימקס עלית –
לחצו כאן
רימקס עלית

כיצד הגעת לתחום הנדל”ן?
כל חיי בער בי חיידק הנדל”ן, אך חששתי מאיבוד הביטחון התעסוקתי, עד שיום אחד נפל לי האסימון, שחוסר הביטחון הוא להמשיך להיות שכירה, ושמישהו אחר אחראי על גובה המשכורת שלי, ועל ההחלטה אם אעבוד או אפוטר,במידה וימצאו עובדת  אחרת במקומי. גם כשעבדתי קשה, המשכורת לא הספיקה לי, וזו הייתה הנקודה בה החלטתי להיות עצמאית. החלטתי שתחום הנדל”ן , יעניק לי הכנסה גבוהה , יחד עם הגב של רי/מקס. כבר עם תחילת עבודתי, יצרתי לעצמי שם ומוניטין וההצלחות מיהרו להגיע. את אותו המסלול אני מציעה לסוכנים חדשים שלנו. כל מי שמעוניין לשמוע כיצד הוא יכול להרוויח יותר ולהבטיח את עתידו הכלכלי – מוזמן ליצור עמנו קשר. אנו מעניקים הכשרה תמיכה וגם סביבת עבודה תומכת”.
רמיקס גני תקווה

רימקס עלית

מה מייחד את סוכנות רי/מקס עלית?
“פתחנו את המשרד על מנת להביא משהו שונה, נדל”ן ברמה מקצועית. לשותפי אייל יש ניסיון עשיר בתחום העסקים ובניהול מו”מ עסקי. כיום הוא משלב לצד עבודתו גם לימודי משפטים בקריה האקדמית בקריית אונו. גם לי יש  ניסיון ומוטיבציה ולעזור, לכל אותם רוכשי /מוכרי נכסים פוטנציאלים. המשרד שלנו מפיק סרטוני תדמית על הבית, וגם  סרטונים מקומיים של אזור הנכס. אנו מעניקים גם  טיפים להכנת הדירה לפני מכירתה.
אני עוזרת אישית לעצב את הנכס לפני מכירתו, כי אני ממש אוהבת את תחום העיצוב .אני מביאה כלים ואביזרים כדי להעניק את הטאץ’ המיוחד והאווירה שתניע את הרוכשים להתאהב בנכס. יש לנו שירות של דיוור למאגר הקונים במשרד, פייסבוק ממומן , וגם שלטי חוצות ושלטים על הבית, וגלויות מקצועיות. אנו מדווחים לבעלי הדירות,על כמות הפניות הטלפוניות ועל הקונים שהתעניינו, כולל הצעות המחיר. בנוסף  מכינים  סרטון של הבית ,ואת האפשרות להצעת מחיר דרך הסרטון.
אני מזמינה אלי למשרד את כל הזוגות הרוצים למכור את הבית/הדירה שלהם. נשב על כוס קפה ונשוחח על מערך השיווק והפעולות שלנו למכירת הנכס, בדרך המזרזת מכירה מהירה, שיתקבל מחיר המקסימלי”.
לימור – 0508294093

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. שיהיה הרבה בצלחה!

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות