יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / אור יהודה במקום ה-12 בהשקעה בחינוך בישראל  

אור יהודה במקום ה-12 בהשקעה בחינוך בישראל  

על פי דירוג חדש שפורסם על ידי חברת הייעוץ צ'מנסקי-בן שחר עולה כי ההשקעה של העירייה בשנת 2016 בתחום החינוך היא מהגבוהות ביותר בארץ. כמו כן, אור יהודה במקום ה-25 בארץ בהשקעה נטו בכל תושב.

אור יהודה במקום ה 12

אור יהודה מדורגת במקום ה-12 בארץ בהשקעה של העירייה בתחום החינוך ובסכום שמושקע בכל תלמיד – כך עולה מדוח שבוצע על ידי חברת הייעוץ הכלכלי צ’מנסקי-בן שחר, ומצא כי ההשקעה של העירייה בשנת 2016 היא מהגבוהות ביותר בארץ.

לכתבות נוספות:
אור יהודה ציינה את שבוע החינוך
80 ילדי אור יהודה בתוכנית חינוך לפסגות
ההשקעה נטו בתושב מבטאת את ההשקעה שהעירייה יכולה להשקיע במסגרת המשאבים שעומדים לרשותה, והיא כוללת את כל התשלומים שהרשות מוציאה על התושבים בתקציב הרגיל (השוטף), בניכוי השתתפות המדינה והתשלומים והתקבולים הבלתי רגילים. על פי אותה סקירה עולה כי אור יהודה ממוקמת במקום ה-25 בארץ בהשקעה נטו בכל תושב, זאת בעקבות סל השירותים העשיר שניתן לתושבים במגוון התחומים. כמו כן, אור יהודה מופיעה במקום ה-13 המכובד בפרמטר ההכנסות מנדל”ן מניב.

ליאת שוחט,ראש העיר מציינת בגאווה: “ההשקעה והרפורמות שאני מבצעת בתחום החינוך מזה כשנתיים, משתלמות. מעבר למדדים, לציונים, לשביעות רצון התלמידים וההורים ולתוצאות בשטח, מהניתוח שבוצע ניכרת ההשקעה הרבה של העירייה בכל תלמיד ותלמיד. ההשקעה הזו היא ההשקעה המשתלמת ביותר של העיר, ולכן תמיד נמשיך להשקיע ולחפש תכניות מהפכניות כדי להפוך את תלמידי העיר למצוינים בכל תחום ולתת להם כלים להצלחה בעתיד. את פירות ההשקעה התחלנו לקצור לאחרונה, והם יבואו לידי ביטוי ביתר שאת גם בשנים הקרובות”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות