יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / קריית אונו / אור יהודה וקריית אונו: מעל 60% מכלל התלמידים נרשמו לבתי הספר של החופש הגדול

אור יהודה וקריית אונו: מעל 60% מכלל התלמידים נרשמו לבתי הספר של החופש הגדול

אור יהודה: 982 תלמידים (כ-63% מכלל התלמידים) נרשמו ל"בתי הספר של החופש הגדול", 19 קייטנות אושרו לפעילות בעיר על ידי משרד החינוך, קרית אונו: 1466  תלמידים (כ-77% מכלל התלמידים) נרשמו ל"בתי הספר של החופש הגדול". 34 קייטנות אושרו לפעילות בעיר על ידי משרד החינוך

 

אביגדור ורשה קרית אונו
אביגדור ורשה קרית אונו

982 תלמידים המהווים כ- 63% מכלל תלמידי העיר אור יהודה, החלו בראשית השבוע את פעילות הקיץ במסגרת “בתי הספר של החופש הגדול” שמארגן משרד החינוך בביצוע הרשות המקומית. המדובר במסגרות חינוכיות חווייתיות המיועדות לכיתות א’-ג’ בעלות בסיסית בלבד. בעיר קרית אונו, נרשמו לפעילות משרד החינוך, 1466 תלמידים שהם כ- 77% מכלל תלמידי העיר.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לדברי חיה שיטאי מנהלת מחוז תל אביב במשרד החינוך, “התלמידים צפויים ליהנות בקיץ הקרוב מהתכנית, במסגרתה יחשפו למגוון חוגים ופעילויות העשרה בתחומי הדעת ובתחום החברתי ערכי. בין היתר ייהנו התלמידים מחוגים מגוונים, פעילויות ספורט, פעילות בנושא זהירות בדרכים, סיור במוזאונים ועוד.”

עוד עולה מנתוני משרד החינוך כי 19 קייטנות אושרו עד כה לפעילות באור יהודה ו- 34 קייטנות בקרית אונו, על ידי “מינהל חברה ונוער” של מחוז תל אביב. במהלך החודשים האחרונים עברו מנהלי הקייטנות השתלמות חובה על ידי מדריכי ומפקחי המחוז ורק קייטנה שהציגה תוכנית פדגוגית מלאה, קיבלה את האישורים המתאימים.

שר החינוך נפתלי בנט ברך את תלמידי אור יהודה וקרית אונו ואמר:
“תלמידים יקרים,  אני גאה בכם, הוכחתם שהמאמץ משתלם וגם אתם יכולים. התאמצתם, נבחנתם והצלחתם. החופש הגדול הוא הזדמנות להמשיך וללכת מחיל אל חיל. מותר לנוח ולנפוש אך שימו לב שאתם לא מבזבזים את הזמן מול המסכים. מצאו לעצמכם זמן להתנדבות בקהילה, וזמן לפיתוח הכישרונות שלכם, תהפכו את התחביב למקצוענות, קחו אחריות על הזמן שלכם ועל עתידכם. אוהב אתכם מאוד, המון בהצלחה”

מנכ”ל משרד החינוך שמואל אבואב: “אנו מסכמים היום שנה מרובת חידושים ותכניות לאומיות, להזנקת מערכת החינוך, לצמצום פערים בחברה הישראלית ולהתאמת המערכת למאה ה-21. השקנו את תכנית הצהרונים, פתחנו את מוסדות החינוך בחגים, ולראשונה החל משרד החינוך לסבסד חוגים. אני רוצה להודות לאנשי החינוך המסורים, על עבודה חינוכית מאומצת, איכותית והישגית, שנעשתה לאורך כל שנת הלימודים. אני מאחל למערכת החינוך כולה חופשת קיץ מהנה, חווייתית ומשמעותית”.

 

 

 

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מים אילוסטרציה

מי שיקמה: הודעה מחברת מקורות על שינוי בתמהיל המים

תפריט נגישות