יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / אור יהודה / אור יהודה – משחקי ליגת הערכים

אור יהודה – משחקי ליגת הערכים

בשבוע שעבר נערך אירוע הפתיחה של ליגת הערכים בבית הספר סעדיה גאון באור יהודה, שבמסגרתה מתקיימים משחקי כדורגל לבנים וכדורעף לבנות סביב חווית ערכים ודרך ארץ

בית ספר סעדיה גאון אור יהודה

בית הספר סעדיה גאון באור יהודה קיים בשבוע שעבר אירוע פתיחה למיזם ליגת הערכים שבמסגרתו יתחרו תלמידי שכבת ו’ במהלך שנת הלימודים במשחקי ספורט שונים תוך התמקדות בערכים נבחרים, כשהם נבחנים על קיום אותם ערכים במהלך המשחק. מובילות המיזם, המורה לחינוך גופני והרכזת החברתית, הציגו את שחקני הליגה, חילקו להם חולצות והסבירו את כללי וחוקי התחרות. לאחר מכן נערך משחק בו צפו ועודדו כלל תלמידי וצוות בית הספר.

בית הספר סעדיה גאון הקים לשכבה הבוגרת, שכבת ו’, ליגות כדורעף לבנות וכדורגל לבנים, כשכל ליגה מתמקדת בערכים שבחרה: כבוד, חברות, ענווה וצדק. הניקוד במהלך התחרויות ניתן בהתאם לקיום ויישום הערכים במהלך המשחק. המשחקים יתקיימו על בסיס שבועי בימי חמישי.
בית ספר סעדיה גאון אור יהודה

המשחקים הספורטיביים מעמידים את התלמידים בסיטואציות לא פשוטות שבהן הם צריכים למצוא את האיזון בין היצר התחרותי והרצון לנצח לבין שמירה וקיום הערכים אליהם מחנך בית הספר. השיפוט מתבצע בעזרת התלמידים האחרים שמקבלים כרטיסיות שעליהן הם מנקבים כאשר הם הבחינו בקיום אחד הערכים של הליגה, לא רק במהלך משחקים אלא גם במהלך השיעורים. בכך מתאפשר חיבור בין הערכים, המשחקים ועולם הלמידה של התלמידים.
בית ספר סעדיה גאון אור יהודה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

משתלת קקטוס סביון. צילום באדיבות המקום

המשתלה החדשה בסביון: “משתלת קקטוס” במבצעי פתיחה ומתנות לחג

תפריט נגישות