יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חניכי הצופים תורמים לסיירת גולני

חניכי הצופים תורמים לסיירת גולני

כבר 19 שנה מנציחים חניכי צופי אור יהודה את עומר אלקבץ ז"ל, חייל צהל שנהרג בלבנון. ביום שישי הקרוב יוצאים חניכי השבט לשטוף רכבים של תושבים כדי לאסוף כספים לרווחת חיילי צהל.

שבט צופי אור יהודה תורמים לסיירת גולני

בשבוע שעבר התקיים מפגש סוחף דמעות בין הוריו השכולים של עומר אלקבץ ז”ל לבין חניכי קורס עומר (חניכי שכבת ט’) משבט יהודה צופי אור יהודה, הנקרא על שמו של בנם עומר.
ביום שישי הקרוב, 9.2.3018, חניכי השבט, יוצאים בקמפיין לאיסוף וגיוס תרומות לטובת חיילי צה”ל. מבצע שטיפת מכוניות בשבט יהודה כאשר כל ההכנסות הן לטובת חיילי סיירת גולני (ביום שישי ה-9/2/2018, בשעה 14:00, ברחוב בן גוריון 3, אור יהודה, שבט יהודה). בכל שנה נתרמים מאות מוצרי מזון לחיילי סיירת גולני, כאשר חניכי הצופים עומדים בסופרים ואוספים מוצרים.
שבט צופי אור יהודה תורמים לסיירת גולני


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


עומר אלקבץ ז”ל נפל בפעילות מבצעית בשטחי לבנון בשנת 1999, כאשר רכב בו נסע עלה על מטען חבלה אותו הטמינו אנשי החיזבאללה. איתו נהרגו מפקד היק”ל תת אלוף ארז גרשטיין, אילן רועה כתב קול ישראל ועימאד אבו-ריש נהגו של ארז. עמר התגייס לפלס”ר גולני, לאחר פציעה בשתי רגליו, הוא נותח ולאחר שיקום של חצי שנה חזר לשרת ביק”ל (יחידת קישור ללבנון) כקשרו האישי של תת אלוף ארז גרשטיין מפקד היק”ל.
כבר 19 שנים שמתקיים מבצע עומר בשבט יהודה לזכרו של עומר אלקבץ ז”ל שהיה פעיל חברתית בשבט, עומר ועוד חמישה בוגרי תנועת הצופים הגיעו לפני גיוסם לשנת שירות באור יהודה ושם עסקו בשיקומו של שבט יהודה לקחו חלק מרכזי בפעילות השוטפת, עמלו רבות לפיתוח השבט בכלל ופיתוחם של בני הנוער בפרט.

בחודש הבא, חניכי הקורס – שכבת ט’ ייסעו פיזית אל בסיס הפלס”ר של גולני הנמצא בצפון הארץ ויגיעו עם כלל התרומות שנאספו. תושבים המעוניינים לתרום מוצרים או אביזרים לטובת המבצע מוזמנים לפנות אל כתובת המייל הבאה – elorsaat@gmail.com

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות