שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / אור יהודה: תשעה גורי פיטבול נמצאו מוזנחים

אור יהודה: תשעה גורי פיטבול נמצאו מוזנחים

בעקבות תלונות שהגיעו לווטרינר העירוני מצד שכנים על יללות בלתי פוסקות, הגיעו השוטרים יחד עם יחידת הפיצוח לבית, ונדהמו לגלות תשעה גורי פיטבול במצב הזנחה כשהם מופרדים מאמם. הכלבים כולם נלקחו מבעליהם. המשטרה עתידה להגיש כתב אישום.

גורים במצב הזנחה

מבצע משותף של השיטור העירוני אור יהודה, הווטרינר העירוני ויחידת הפיצוח של המשטרה העניקה הרבה שקט לתושבי מתחם סחל”ב בשבוע שעבר, וסיוע לבעלי חיים שנקלעו למצוקה בעל כורחם. הסיפור החל כאשר הווטרינר העירוני עדכן את השיטור העירוני בריבוי תלונות של שכנים במתחם סחל”ב, כל זאת בעקבות יללות של גורים שמדירות שינה מעיניהם של התושבים.

השיטור העירוני הגיע לבית שממנו נשמעו הקולות, ויחד עם נציגי השירותים הווטרינריים ויחידת הפיצוח הם נכנסו לדירה שבה שכנו לא פחות מתשעה גורי פיטבול בתוך כלובים שהופרדו מאימם ובתנאי מחיה קשים. כתוצאה מכך, נלקחו הכלבה והגורים מבעליהם, כל זאת לאחר שהם נמצאו במצב של הזנחה, כשמסביבם צואה רבה וללא אוכל. בכוונת משרד החקלאות להגיש כנגד בעלי הכלבים כתב אישום.

לא מזמן תחקיר אונו ניוז חשף כי מתנהלים קרבות כלבים בגינת צהל בקריית אונו. חוק צער בעלי חיים (הגנה על בעלי חיים) נחקק בשנת 1994 בכנסת, והוא קובע עונש של עד שלוש שנות מאסר למתעללים בבעלי חיים.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מים אילוסטרציה

מי שיקמה: הודעה מחברת מקורות על שינוי בתמהיל המים

תפריט נגישות