יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות חמות / אור יהודה – 72 ילדים קיבלו מחשבים

אור יהודה – 72 ילדים קיבלו מחשבים

72 ילדים וילדות תושבי העיר אור יהודה זכו לקבל בשבוע שעבר מחשב בטקס סיום פרויקט "מחשב לכל ילד" שנערך בבית ספר אור חנה. באירוע המרגש השתתפו סגן השר להגנת הסביבה, ח"כ ירון מזוז (הליכוד)

מחשב לכל ילד באור יהודה

פרויקט “מחשב לכל ילד” הוקם בשנת 1996 על ידי אנשי עסקים מובילים בארץ וקיבל את חסותה של ממשלת ישראל. במסגרת הפרויקט מוענקות מדי שנה אלפי ערכות מחשב לילדים שאין יד משפחתם משגת לרכושם, הכוללות מחשב חדש וחדיש, הדרכה בת 45 שעות, תוכנות ולומדות, חיבור לאינטרנט, מוקד טלפוני לסיוע טכני ואחריות בבית המשפחה למשך שלוש שנים. עד כה הוענקו במסגרת הפרויקט כ-75 אלף ערכות מחשב המשמשות כ-450 אלף ילדים מכל רחבי הארץ ומכל מגזרי האוכלוסייה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


“אני שמח ונרגש להיות כאן”, פתח סגן השר מזוז את האירוע, “בכל אחד ואחת מהילדים שלנו טמון פוטנציאל אדיר שאני תקווה שבזכות הפרויקט יגיע לידי מימוש. אני גאה להוציא לפועל את החזון שלנו לעתיד טוב יותר לילדינו. כילד, גם אני חוויתי קשיים לא פשוטים ואני מודע לאתגרים שאתם מתמודדים איתם. עם המוטיבציה שלכם והרוח הגבית, אתם צועדים אל עתיד מבטיח”.
מחשב לכל ילד באור יהודה

ראש עיריית אור יהודה, ליאת שוחט, ציינה: “מרגש אותי בכל פעם מחדש להיות כאן ולקבל את הזכות להעניק לכל אחד ואחת מכם מחשב חדש שיאפשר לכם לממש את הפוטנציאל הגלום בכם. נצלו בחוכמה את הכלי החשוב שקיבלתם ותפיקו ממנו את המירב. חשוב לי שתחלמו ותגשימו את החלומות שלכם כדי להיות תלמידים טובים יותר. העירייה בראשותי תמשיך לתמוך בתכנית החשובה הזו עד שבכל בית באור יהודה יהיה מחשב לכל ילד”.
במהלך האירוע, עודכן סגן השר מזוז על ידי מנהלת מרכז להב”ה בעיר, הגב’ לילך אלעטאר, בכוונת הממשלה להפריט את מרכזי להב”ה בארץ, והבטיח להירתם כדי למנוע את הפגיעה במרכזים, שמשמעותם פגיעה באוכלוסיות רבות בעיר, וציין: “בכוונתי להיכנס לעובי הקורה סביב הנושא הזה ולטפל בו כדי למנוע פגיעה באזרחי ישראל. אעמוד לרשותכם בכל דבר שצריך”. סגן השר צפוי אף להיפגש עם שר המדע אופיר אקוניס שאמון על טיפול בסוגיה הזו.

“יש לי את הזכות הגדולה להיות חלק מהפרויקט היפה הזה”, סיכמה המנכ”לית תמיר, “ולכם הילדים אני אומרת – תיהנו מהמחשבים, תלמדו, תשחקו, תקראו ותגלשו. יש לכם את המחשבים הכי טובים שיש”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

פסח שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות