יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות חמות / בהשקעה חסרת תקדים: נחנך מרכז קזז לצעירים

בהשקעה חסרת תקדים: נחנך מרכז קזז לצעירים

אחרי עבודה של למעלה משנתיים לתכנון והקמת מרכז שישמש את צעירי אור יהודה בגילאי 18 עד 40, נחנך המרכז בהשתתפות ראש העיר ליאת שוחט, מייסדת קרן קזז-דלאל, הגב' חנה קזז, שתרמה להקמת המבנה, ורב העיר. ליאת שוחט: "הבית הזה יהיה הבית החם של צעירי אור יהודה"

נחנך מרכז קזז לצעירים
מרכז קזז לצעירים. צילום: אונו ניוז

עיריית אור יהודה חנכה בשבוע שעבר את מרכז קזז לצעירים במתחם סחל”ב בעיר. המרכז שהוקם במקום שבו שכנה במשך שנים קופת חולים נבנה בסטנדרטים הגבוהים ביותר אחרי תכנון ארוך ומעמיק באשר לצרכי הצעירים, ונבנה מתוך מטרה להפוך את המקום לבית השני של צעירי אור יהודה. מדובר במרכז שיספק שירות לצעירי העיר מגילאי 18 עד 40 בשלל תחומים, החל מגיוס לצה”ל, השירות הצבאי, ההורות, הכוונת צעירים לתחום התעסוקה והכוונה הבתחום הלימודים. את המרכז מנהלת מירי שמאי גיס.

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות אור יהודה  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה  – חדשות אור יהודה


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


 

נחנך מרכז קזז לצעירים
נחנך מרכז קזז לצעירים

 אירוע חנוכת המקום התקיים בהשתתפות תושבים ופעילי ציבור רבים, ובמעמד ראש העיר ליאת שוחט, מייסדת ויו”ר קרן קזז-דלאל, הגב’ חנה קזז, שסיפקה תרומה מכובדת לטובת הקמת המבנה, וכן רב העיר, הרב ציון כהן. במהלך האירוע, גזרו המכובדים את הסרט בכניסה למתחם והוסר הלוט מעל השלט שמקבל את הבאים למקום. בהמשך רב העיר קיבע את המזוזה בדלת הכניסה.

נחנך מרכז קזז לצעירים
נחנך מרכז קזז לצעירים

 בדבריה, ציינה חנה קזז את חשיבות התרומה לצורך הקמת מרכז שתכליתו דאגה לצעירי העיר והמטרה החשובה לקידומם ופיתוחם בכל הרבדים. המקום כאמור קרוי על שמו של ראש המועצה השני של אור יהודה, יחזקאל קזז ז”ל, שראה לנגד עיניו במשך שנות פעילותו את טובת הצעירים ופעל לרווחתם בתחומים רבים.

 

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – אונו  ניוז
ישירות למייל – כל מה שקורה בעיר – להרשמה

נחנך מרכז קזז לצעירים
נחנך מרכז קזז לצעירים

ראש העיר, ליאת שוחט, ציינה: “במשך שנתיים המרכז תוכנן ונבנה בקפידה בהתאם לסטנדרטים הגבוהים ביותר, כל זאת מסיבה אחת בלבד – כדי שלצעירי אור יהודה יהיה בית משלהם. לא בכדי נבחרה השכונה הזו שאנו נמצאים כאן כדי לאכלס את הבית המיוחד הזה. אני מאמינה שיש בכך מסר קהילתי חשוב שמרכזי צעירים יכולים להיות שוקקי חיים לא רק בשכונות יוקרה, ובטוחה שהמרכז הזה יהיה אבן שואבת לקהילת סחל”ב היקרה בראש ובראשונה, יחד עם שאר השכונות בעיר שיגיעו כולם לכאן. אין לי ספק שבזכות המרכז ויחד עם התמיכה שאנו מקבלים מהמשרד לשוויון חברתי, נזכה לפעילות מעשירה במגוון תחומים, שממנה ייהנו צעירי העיר”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

צילום טבקוס ואלכוהול אור יהודה

פסח שמח: ההמלצות של טבקוס ואלכוהול אור יהודה

תפריט נגישות