יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / איש העסקים לוזון במפגש מרגש בתיכון ברנקו וייס

איש העסקים לוזון במפגש מרגש בתיכון ברנקו וייס

איש העסקים עמוס לוזון ביקר השבוע בבית הספר לתקשורת ''ברנקו וייס'' ואף תרם כ -60 אלף שקלים לטובת פעילות וסדנאות לתלמידי בית הספר

איש העסקים עמוס לוזון וצוות הקבוצה מחברת א.דורי אור יהודה הגיעו בשבוע שעבר לביקור מיוחד בבית הספר ברנקו וייס אור יהודה. במסגרת הביקור התוודע לוזון לפעילות הענפה ולהשקעה של ברנקו וייס בבני הנוער האתגרי בעיר. מנהל בית הספר הרצל שקרצי העניק סקירה מקיפה על אתגרי העבודה היום יומית ואף הציג את סקר נתוני אחוזי ההצלחה בסיוע וקידום בני הנוער באור יהודה.

לכתבות נוספות:
תלמידים מאור יהודה בגמר הארצי
אנשי חינוך התארחו בתיכון ברנקו וייס באור יהודה

עמוס לוזון בבית הספר ברנקו וויס
עמוס לוזון בבית הספר ברנקו וויס

במהלך הסיור, פגש לוזון את בני הנוער והעניק להם הרצאה מעוררת השראה ושיתף מסיפורו האישי:”תחלמו הכי רחוק שאפשר כי חלומות מתגשמים זה לא קלישאה, אם תאמינו בזה, זה יקרה לכם”..
“אני התחלתי את הדרך הכי נמוך, גדלתי בבית עם 7 אחים וגרנו בדירת 2 חדרים והינה אני עומד פה היום בגאווה כאחד מאנשי העסקים הגדולים בישראל”. “חלמתי והצבתי יעדים ומשימות והגעתי למטרה, גם כל אחד ואחת מכם יכולים ומסוגלים”. “כנער כמוכם היו לי המון הזדמנויות לרדת לפשע אבל ידעתי שאני בסוף רוצה להצליח ולא הפסקתי לחלום ולעבוד קשה, הייתי קם לעבודה בכל יום בארבע לפנות בבוקר, התאמצתי והתקדמתי לאט לאט ללא קיצורי דרך וללא קומבינות, רק אמונה ועבודה קשה בדרך הישרה הביאה אותי למה שאני היום”.

עוד הוסיף ואמר:” שמחתי שפנו אלינו בבקשה לתרומה וחשוב לי לעזור. כבעלים בקבוצת הכדורגל פתח תקוה אני מעורב ומשקיע המון זמן בקידום מחלקת הנוער, במסגרת כך אם אני מציל בכל שנה ילד אחד מפשיעה זה התרומה שלי לחברה”.

עמוס לוזון נכנס באחרונה לאור יהודה בהשקעה בפרויקט פינוי בינוי הראשון והגדול בעיר שנמצא לאורך כל שדרת רחוב העצמאות, החברה שבבעלותו ביחד עם אחרים, א.דורי אור יהודה, תפעל לפיתוח וחידוש העיר. חברת א.דורי  תרמה  כ-60 אלף ₪ , עבור סדנאות שבית הספר בשיתוף עמותת ירוחם לחינוך, מארגנים לכל תלמידי בית הספר לכל שנת הלימודים, כגון: חוגי גלישה, נגינה, להקה, אמנות וקרמיקה, עריכה וצילום.

הרצל שקרצי, מנהל בית הספר – בית ספר ברנקו וייס הוא תיכון יצירתי לתקשורת. רוב תלמידיו מתגוררים באור יהודה וחלקם הקטן מגיעים מישובים בסביבה. מס’ גדל והולך מקרב התלמידים מסיימים את הלימודים עם תעודת בגרות מלאה ושיעור המתגייסים לצבא עומד על ממוצע של 90% מכל מחזור. בית הספר זכה בשנת הלימודים תשע”ו בפרס מטעם משרד החינוך על קידום הישגים וקידום תחום החינוך החברתי בקרב תלמידיו.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. בפעם הקודמת שפורסמה הכתבה הממוחזרת הזו טענתם שהדבר נעשה על סמך מידע שנמסר
    כלומר בלא בדיקה עיתונאית הולמת
    אלא שאף שהועמדתם על טעותכם בחרתם לשוב עליה שוב ולהטעות הציבור.

    אגב האם אתם נוהגים לפרסם שוב ושוב אותן כתבות? או שזה ספיישל פורים?.

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות