יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / מהפיכה שירות דיגטלית במתנ”ס אור יהודה

מהפיכה שירות דיגטלית במתנ”ס אור יהודה

70% מתושבי אור יהודה מרוצים מפעילות המתנ"ס והמרכזים הקהילתיים, כך עולה מסקר שביעות רצון שביצעה לאחרונה העירייה. גם חוויית השירות השתפרה בשיעור של 11%, כעת מקדמים מיזם שירות דיגיטלי לתושבים

מתנס אור יהודה
אפי גוטמן ורענן מור מנכל המתנס היוצא

מתנס אור יהודה עובר מהפיכת שירות והנגשה לתושבים, תוצאות סקר העירייה מצביע על שביעות רצון של תושבי העיר מפעילות המתנס. צוות המתנ”ס  ממשיך לפתח ולקדם פרויקטים ותוכניות לשנת 2018. נפגשנו עם המנכ”ל רענן מור, ועם יו”ר הנהלת המתנ”ס אפי גוטמן, לשיחה קצרה כדי לשמוע אודות השינויים והשדרוגים שמתנ”ס אור יהודה עבר.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


המתנ”ס מאגד את כל נושא פנאי וקהילה באור יהודה. קהל היעד מורכב מילדים, צעירים וקשישים. במתנ”ס פועלים כ-40 צהרונים, חמישה מעונות יום, תנועות נוער שונות, ספורט אתגרי, ספורט עממי.
מכללת אור יהודה בשיתוף האוניברסיטה הפתוחה, מעבירה קורסים אקדמיים והשתלמויות. היכל התרבות שהינו גוף שוקק חיים מדי יום וערב, לצד פעילויות העשרה שונות ומגוונות, פעילות בתפוח פיס, נושאים כמו מדעים ואומנות, כותר הפיס, ספריית אור יהודה, והמשכן למוזיקה ולמחול.

מור: “מצאתי מקום עם אתגרים רבים, אך בעזרת תכנון נכון ובעיקר עבודת צוות משותפת, הצלחנו להעלות את המתנ”ס על דרך המלך, וכיום אני יכול להתבונן בתוצאות הסקר ולהיות מרוצה עד מאוד מהתקדמות המתנ”ס. נכון שממתינים לנו אתגרים נוספים ובכוונתי לשפר עוד יותר את חווית השירות, לדוגמה: הוכנסה למערכת עמדת שירות חדשה, דיגיטלית, המספקת בלחיצת אצבע, מידע בזמן אמיתי לכל דורש. בנוסף, אושרה  כבר בהנהלה רכישת אמצעים דיגיטליים להעברת מידע. מדובר בחמישה מסכים שיוצבו בנקודות אסטרטגיות, במוקדי הפעילות של המתנ”ס, בכדי לתת מידע מדויק ונקודתי ללקוחות המתנ”ס. בימים אלה עתידה להיכנס מערכת דיגיטלית, לבקרה ורישום נוכחות בחוגים, שדרוג אתר האינטרנט ועוד”.
מתנס אור יהודה

“אני רוצה לנכון לציין לטובה את צוות המנהלים ועובדי המתנ”ס, שעושה את עבודתו נאמנה, ומודה לכולם על שיתוף הפעולה, ההצלחה היא שלהם. יחד נוכל להוביל את המתנ”ס לשיאים חדשים. בהזדמנות זו חשוב להודות ולציין את ראש העירייה, עו”ד ליאת שוחט על הגיבוי המלא, התמיכה והאוזן הקשובה לצרכי המתנ”ס. זהו מרכיב חשוב בהצלחה של המתנ”ס. ליו”ר המתנ”ס מר אפי גוטמן על התמיכה, גיבוי לצרכי המתנ”ס, התמיכה והפרגון שהם המפתח להצלחה”.

סגן ראש העירייה, ויו”ר הנהלת המתנ”ס, אפי גוטמן, הביע השבוע שביעות רצון מתוצאות הסקר והשיפורים שנכנסו לאחרונה: “מאז ומתמיד ראיתי לנגד עיניי את איכות השירות כנושא המוביל בכל מסגרת שאליה השתייכתי. במסגרת תפקידי, כסגן ראש העיר ויו”ר הנהלת המתנ”ס ,אני מנהיג דלת פתוחה לכלל תושבי העיר, וכמובן שאני נחשף לשלל הבעיות המועלות, ביניהן  גם בעיות בשירות. לשמחתי הרבה, בסקר שביעות הרצון האחרון בקרב לקוחות המתנ”ס, שהתקיים לפני חודשיים, חל שיפור ניכר בחוויית השירות, אך זה לא גורם לנו לנוח על זרי הדפנה”.

“הנחיתי את הגורמים המקצועיים במתנ”ס, בהובלת המנכ”ל, רענן מור למצוא פתרון טכנולוגי שישפר עוד יותר את חווית השירות של לקוחותינו. לאחרונה אישרנו בהנהלת החברה תקציב למערכת דיגיטלית הכוללת ‘קיוסק מידע’, שישולב בעתיד עם המערכת העירונית ותגבור עמדות מחשוב נוספות אשר ייתוספו בעת רישומים מאסיביים, כגון רישום לצהרונים, מעונות, חוגים וקייטנות. בנוסף, עובדי החברה מקבלים הדרכות והכשרות על מנת לשפר את השירות. תושבים יקרים, אנו נמצאים כאן בשבילכם בכל תחומי התרבות, הספורט  והפנאי ואני מזמין אתכם להשתתף בפעילויות המתנ”ס”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות