שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / חדשות חמות / מנהלת אגף חינוך חדשה באור יהודה

מנהלת אגף חינוך חדשה באור יהודה

דלילה אשכנזי נבחרה כמנהלת אגף החינוך של עיריית אור יהודה. בתפקידה האחרון ניהלה את המחלקה לחינוך על יסודי בעיריית מודיעין-מכבים-רעות. ראש העיר, ליאת שוחט: "אין לי ספק שלדלילה יש את הכישורים המתאימים להצליח בתפקיד ולהמשיך בהתקדמות שהתחלנו בה בשנתיים האחרונות"

מנהלת אגף החינוך החדשה

דלילה אשכנזי נבחרה בשבוע שעבר לשמש כמנהלת אגף החינוך בעיריית אור יהודה. אשכנזי, ששימשה ב-4.5 השנים האחרונות כמנהלת המחלקה לחינוך על יסודי בעיריית מודיעין-מכבים-רעות, תחליף בתפקיד את תמר חכימי, שתסתיים את תפקידה בחודש הבא.
כמו כן, אשכנזי היא בעלת ניסיון עשיר בניהול, ועוד קודם לתפקידה בעיריית מודיעין היא שימשה כראש אגף החינוך העל יסודי בראשון לציון.

לכתבות נוספות:
איש העסקים לוזון במפגש מרגש בתיכון ברנקו וייס
שיטת למידה חדשה בחטיבת יובלים באור יהודה

אשכנזי סיימה בהצטיינות תוארMA  בבית הספר לחינוך במגמה להוראת מדעי החיים באוניברסיטת ת”א ובעלת תואר מוסמך (BSC) במדעי הטבע ומדעי החי באוניברסיטת בר אילן. היא בעלת תעודת הוראה ורישיון הוראה, ובמשך שנים ניהלה את תיכון אורה מודיעים ברמת גן, שימשה כמרצה באוניברסיטת בר אילן ובקריה האקדמית אונו.

 דלילה אשכנזי מציינת: “אני שמחה על האתגר שמצפה לי בניהול מערכת החינוך באור יהודה. תפיסת עולמי מבוססת על מערכת חינוך חדשנית ופורצת דרך, מערכת ערכית המשלבת מעורבות פעילה, יזמות ומנהיגות של השותפים בה, תוך מתן מענה פרטני וייחודי לכלל התלמידים והעוסקים במלאכת החינוך”.

 ראש העיר, ליאת שוחט: מציינת: “אני מברכת על הבחירה בדלילה אשכנזי לתפקיד מנהלת אגף החינוך, ומודה לתמר חכימי על השנים הרבות שתרמה לעירייה. יש בפנינו אתגרים רבים כחלק מההשקעה הרבה בתחום החינוך, ואין לי ספק שלדלילה יש את הכישורים המתאימים כדי להצליח בתפקיד ולהמשיך בהתקדמות שהתחלנו בה בשנתיים האחרונות”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות