יום רביעי , אפריל 17 2024
דף הבית / אחרי 45 שנה – סבח יוסף פורש ממועצת העיר אור יהודה

אחרי 45 שנה – סבח יוסף פורש ממועצת העיר אור יהודה

אור יהודה נפרדה מתשעת חברי המועצה הפורשים, בהם סבח יוסף שסיים את תפקידו לאחר 45 שנות פעילות.

סבח יוסף עם ליאת שוחט
סבח יוסף עם ליאת שוחט

ראש העיר הנבחרת, ליאת שוחט, פנתה לחברי המועצה: “דווקא ברגעים הקשים שיחכו לנו בפינה, עלינו לזכור את הכיוון, עלינו לזכור את הדרך שלנו ואת האמת. אני תמיד מאמינה שמי שהולך עם האמת שלו, יודע לנצח כל קושי”. ירדנה ארזי הופיעה בתום הישיבה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


 

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות יהוד מונוסון  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה – אתר החדשות של בקעת אונו

ירדנה ארזי
ירדנה ארזי

עיריית אור יהודה קיימה בשבוע שעבר בהיכל התרבות את ישיבת מועצת העיר החגיגית הראשונה לקדנציה החדשה. בפתח הישיבה הוצגו ראש העיר ליאת שוחט, שנבחרה לקדנציה שנייה, יחד עם 14 חברי מועצת העיר הנוספים.

האירוע המרגש של הערב היה ללא ספק הפרידה מתשעת חברי המועצה היוצאים, בהם חבר המועצה הוותיק סבח יוסף, שסיים את תפקידו לאחר 45 שנות פעילות שבהן כיהן בשלל תפקידים ציבוריים, בהם כסגן ראש העיר. סבח הנרגש עלה לברך בשם הפורשים, וציין בדבריו: “היום כולנו יד אחת. תפקידכם לשרת את הציבור נאמנה ובטוחני שתעשו כן. מכל מקום, אני אמשיך בדרכי לשרת ולתמוך בחברים ובתושבים שאני מלווה באהדה, בנאמנות ובמסירות עשרות שנים”.


יעניין אותך גם –

שוברים את תקרת הזכוכית ביהוד

4 חליפות גן ב – 100: כל המציאות בחנות בגדי הילדים באור יהודה


חברי מועצת העיר
חברי מועצת העיר

בזה אחר זה הושבעו כל 15 חברי מועצת העיר, ולאחר מכן נשאו דברים כל ראשי הסיעות. ראש העיר, ליאת שוחט, פנתה בנאומה לחברי המועצה, וציינה: “אין לי ספק שבדרך המשותפת שלנו נחווה לצד הצלחות רבות, גם רגעים לא פשוטים והתמודדויות עם קשיים. זו דרך הטבע. אם הכול היה מושלם, כנראה שלא היינו עומדים פה היום.

ליאת שוחט נואמת
ליאת שוחט נואמת

דווקא ברגעים הקשים שיחכו לנו בפינה, עלינו לזכור את הכיוון, עלינו לזכור את הדרך שלנו ואת האמת. אני תמיד מאמינה שמי שהולך עם האמת שלו, יודע לנצח כל קושי. ואני בטוחה שמחכות לנו חמש שנים מרתקות יחד שמהן יוכלו כל תושבי אור יהודה ליהנות ולברך”.

 מראש המועצה הראשון של אור יהודה, מרדכי בן פורת נבצר מלהגיע לישיבה החגיגית, אך הוא העביר דברי ברכה מרגשים. מיד לאחר הישיבה, עלתה להופיע הזמרת ירדנה ארזי שביצעה את מיטב להיטיה בפני מאות התושבים שהגיעו לישיבה.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות