יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / אור יהודה / מאות משתתפים בערב קהילתי ליוצאי בוכרה

מאות משתתפים בערב קהילתי ליוצאי בוכרה

היכל התרבות התמלא בתושבים שהגיעו לערב קהילתי שכלל את המופע חנדה חנדה 6 של האחים דוידוב. גם להקת החזנות שהוקמה על ידי היחידה לעבודה קהילתית ביצעה מספר שירים והלהיבה את הקהל.

חנדה חנדה
חנדה חנדה

ערב קהילתי לבני העדה הבוכרית באור יהודה נערך בשבוע שעבר בהיכל התרבות, זאת בהפקת היחידה לעבודה קהילתית. האירוע נערך במעמד ראש העיר, ליאת שוחט, וסגנה וממונה על אגף הרווחה, אברהם בורוכוב.

וואטסאפ אור יהודה

שי סימן טוב
שי סימן טוב


האירוע נפתח במופע של להקת החזנות של ילדי הקהילה הבוכרית, להקה שהוקמה על ידי היחידה לעבודה קהילתית בשיתוף קונגרס יהודי בוכרה. הלהקה פועלת מזה כשנתיים ומוביל אותה החזן והפייטן אוריאל מיכאלוב. הלהקה מיועדת לילדים בגילאי 6-14, כאשר מדי שבוע הם נפגשים לשיעורי פיתוח קול. הלהקה ביצעה מספר שירים והלהיבה את הקהל.

הקהל
הקהל

במהלך האירוע הוקרנו שני סרטונים המציגים את פעילות הקהילה הבוכרית מתוך כתבות שפורסמו בתקשורת הארצית. ראש העיר, ליאת שוחט, בירכה את הפעילים הקהילתיים והקהל, וציינה: “אתם גאווה לעיר. אנו נמשיך להעצים את הפעילות עבור הקהילה ונקדם מענה לצרכים העולים מהשטח”. גם הפעיל הקהילתי שי סימן-טוב בירך בשם הקבוצה הפועלת בעיר, והודה לראש העיר ליאת שוחט על הקצאת המשאבים.

ליאת שוחט
ליאת שוחט

בשיאו של הערב הועלה המופע חנדה חנדה 6 של האחים דוידוב. המופע שילב קטעים קומיים מחיי היומיום של הקהילה הבוכרית ומנהגים תרבותיים. בהמשך השנה מתוכננות סדנאות בישול, טיול שורשים לילי ופעילויות נוספות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מים אילוסטרציה

מי שיקמה: הודעה מחברת מקורות על שינוי בתמהיל המים

תפריט נגישות