יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / זעם באור יהודה – גינדי מחקה אותנו מהמפה

זעם באור יהודה – גינדי מחקה אותנו מהמפה

בפרסומי חברת גינדי לשכונת בית בפארק שנבנית באור יהודה, כמעט ולא מזכירים את שם העיר אלא מדגישים כי הפרויקט בצומת סביון. בהדמיה שפרסמה החברה כלל לא מוזכרת אור יהודה. ראש העיר ליאת שוחט - "מישהו כאן התבלבל ושכח שמדובר בשכונת הדגל של אור יהודה"

בית בפארק באור יהודה

תושבי אור יהודה זועמים על חברת גינדי, היזם שנבחר לבנות את שכונת בית בפארק על כביש 461. לטענת תושבי אור יהודה, גינדי מתעלמת ומתביישת באור יהודה ולכן מדגישה כי מדובר בפרויקט בצומת סביון במרכז גוש דן.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מספר אחד התושבים – “גינדי באים לעשות סיבוב על הקונים, ומשתמשים בשם של סביון ליצור מותג יוקרתי. אנחנו גאים בעיר שלנו ומקבלים בברכה כל תושב ומשפחה חדשה, אבל, לא נסכים שיזמי נדל”ן יעלימו אותנו. בעירייה עובדים קשה למתג את אור יהודה ולעלות אותה אחרי שנים שהייתה בצל. פתאום באים גינדי ומוחקים אותנו. שמענו עליהם, ועל המרפסות שנופלות להם ועל זה שמבטיחים לזוגות צעירים דירות וייתנו להם אותם עוד כמה שנים. שיתביישו”.

בית בפארק באור יהודה

גם ראש העיר אור יהודה, ליאת שוחט העבירה מכתב חריף לבעלי המניות בחברת גינדי שבו קבלה על כך. “זה נחמד מאוד שחברה מסחרית לוקחת שכונה שאת כל המיתוג, התכנון האדריכלי והקונספט יצרה עיריית אור יהודה בעצמה. מישהו כאן התבלבל ושכח שמדובר בשכונת הדגל של אור יהודה, וכמו שחברת גינדי מנצלת את היתרונות השיווקיים שנוצרו על ידי העירייה, חברת גינדי חייבת להשתמש גם בשם של אור יהודה ולא להסתיר אותו. אור יהודה היא המרכז של המרכז, וכחלק מכך היא מרכזת בתוכה את כל היתרונות של גוש דן”

כזכור, עיריית אור יהודה חתמה על הסכם גג לפני כשנתיים שבמהלכו היא מקדמת הקמה של שתי שכונות חדשות, אחת מהן היא שכונת בית בפארק שכבר כיום מסתמנת כאחת משכונות הדגל בגוש דן. העירייה השקיעה משאבים רבים בתכנון תשתיות, מבני ציבור, מבני חינוך וגייסה אף את האדריכל גידי בר אוריין שעמל על תכנון השכונה לפרטי פרטים.

לגבי הפרויקט מצוין כי הוא קם בצומת סביון, שמה של העיר לא מוזכר כלל ועל המפה שצורפה לפרסום שנועדה לציין את המיקום של הפרויקט הוזכרו שמותיהן של קריית אונו ורמת גן. אור יהודה, כאמור, לא שם.

מחברת גינדי נמסר –  “ חברת גינדי החזקות גאה לבנות את שכונת בית בפארק באור יהודה , יותר מכך החברה הוציאה עד היום מעל חמש עשרה מיליון שקל עם המותג בית בפארק. אור יהודה ממוקמת במיקום אטרקטיבי ביותר ועד היום נמכרו מעל 1000 דירות תוך ארבעה חודשים. איננו מצניעים את המיקום אלא להפך ,עשר דקות מת”א , רכבת קלה והסכם גג הכי גדול שנחתם בגוש דן , כבוד הוא לנו לבנות את השכונה ולהיות חלק מרכזי בשיתוף עם עיריית אור יהודה שאחראית על הקמת כל המוסדות ציבור והפארקים הענקיים בשכונת בית בפארק”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות