יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / אור יהודה / תושבי אור יהודה חגגו את ט”ו בשבט בסדר חגיגי

תושבי אור יהודה חגגו את ט”ו בשבט בסדר חגיגי

זו שנה שנייה ברציפות שהעירייה מקיימת בשיתוף קק"ל אירוע לטובת התושבים שכלל שירי ארץ ישראל ודיונים על נושאי החג. ליאת שוחט, ראש העיר: "שיתוף הפעולה עם קק"ל לאורך כל השנה נושא פירות"

טו בשבט באור יהודה

תושבי אור יהודה חגגו ביום חמישי האחרון את סדר ט”ו בשבט במשכן למוסיקה ולמחול בעיר באירוע שהתקיים בשיתוף קק”ל ונערך בסימן 70 שנה למדינה. את פני התושבים קיבלו ערכות של פירות יבשים.

במסגרת הערב, שהופק על ידי מחלקת פנאי וקהילה במתנ”ס בראשות לבנה שתיוי, נערכה שירה בציבור של שירי ארץ ישראל שבוצעו על ידי ירון מיארה ששיתף את הקהל ואף ביצע הפוגות לטובת הרחבות העוסקות בשלל נושאים הקשורים לחג.
טו בשבט באור יהודה

 האירוע נערך במעמד ראש העיר ליאת שוחט, סגנה אפי גוטמן, חבר הנהלת קק”ל, משה דבוש, והממונה על קשרי הציבור בקק”ל, פרי טוכמן. ראש העיר, ליאת שוחט, ציינה באירוע: “זה משמח אותי לראות תושבים רבים מגיעים כדי לשיר את שירי ארץ ישראל וליהנות מהחג ביחד. שיתוף הפעולה עם קק”ל לאורך כל השנה נושא פירות מבחינת תושבי העיר, ועל כן אנו מודים לאנשים היקרים שנרתמים בקק”ל לסייע לאור יהודה להתקדם ולמנף עוד יותר את העשייה שלה”.
טו בשבט חגיגי באור יהודה
צילומים: וידאו אקשן

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

משתלת קקטוס סביון. צילום באדיבות המקום

המשתלה החדשה בסביון: “משתלת קקטוס” במבצעי פתיחה ומתנות לחג

תפריט נגישות