יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / עוזי אהרון: יועצי ראש העיר מנסים לחסל אותי פוליטית

עוזי אהרון: יועצי ראש העיר מנסים לחסל אותי פוליטית

המועמד לראשות העיר הגיש תלונה במשטרה נגד דף הפייסבוק האנונימי 'אור יהודה חשיפות' בעקבות תחקיר מסולף. במטה אהרון מייחסים קשר בין יועצי ראש העיר לדף הפייסבוק המזויף. ממטה בחירות של שוחט -  לא עומדים מאחורי הפרסומים האלה

עוזי אהרו
עוזי אהרון
בחירות באור יהודה – תלונה במשטרה כנגד דפי פייסבוק אנונימיים המציגים עצמם כאתרי חדשות מקומיים ומפרסמים פייק ניוז.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות אור יהודה  – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? היכנסו לקבוצה  – חדשות אור יהודה



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


ממטה הבחירות של ליאת שוחט נמסר שהם לא עומדים מאחורי הפרסומים האלה ומי שמאשים את המטה או היועצים בכך שהם אחראים לפרסומים חשוף לתביעת לשון הרע.

בחירות באור יהודה
צילום מפייסבוק – הדפים החשודים כמזוייפים

במטה של עוזי אהרון, המועמד לראשות העיר באור יהודה, הזדעקו בעקבות הפרסום השקרי לטענתם,  בדף הפייסבוק שנקרא ‘אור יהודה חשיפות’, בו נראה בצילומים אהרון מקבל לכאורה מעטפות כסף מאנשים אנונימים, אותם הגדירו כגורמים פליליים. עוד צוין בפרסום, כי הכסף שקיבל לכאורה עוזי אהרון נועד למימון הקמפיין היקר שלו.

תושבות ותושבים יקרים,אתמול נרשם שפל חדש במערכת הבחירות מצד גורמים אשר טובת העיר ותושביה לצנינים בעיניהם. הפוליטיקה…

פורסם על ידי ‏עוזי אהרון – uzi aharon‏ ב יום רביעי, 26 בספטמבר 2018

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – אונו  ניוז
ישירות למייל – כל מה שקורה בעיר – להרשמה

עוזי אהרון מיהר להגיש תלונה במשטרה על דף פייסבוק פיקטיבי, המציג עצמו כדף חדשות, בטענה כי פירסם עליו השמצות והכפיש את שמו – “רמת השקר מאוד ירודה, וזה מפתיע יחסית בהתחשב ביועצים של ליאת, שהם לא פראיירים, אבל כנראה שנגמרו להם החומרים, אז הם עברו להכפשות”, ציינו אנשיו של אהרון.

בחירות באור יהודה
צילום מפייסבוק – הדפים החשודים כמזוייפים

ממטה עוזי אהרון נמסר בתגובה: “שלשום נרשם שפל חדש במערכת הבחירות מצד גורמים אשר טובת העיר ותושביה לצנינים בעיניהם. הפוליטיקה הישנה שממשיכה להתנהל במחשכים, מאיימת לכלות כל חלקה טובה שנותרה בעיר. מדובר בניסיון מכוער להוריד את עוזי אהרון מהמרוץ לראשות העיר בדרך אנטי דמוקרטית. יש לנו אמון במשטרת ישראל, שתעשה עבודתה נאמנה ותלכוד את הגורמים המכפישים ואת שולחיהם. עוזי אהרון וחברי רשימתו ימשיכו להציג בפני התושבים את הדרך שלהם ואת התכניות, בשקיפות ובאחריות ציבורית”.

ממטה הבחירות של ליאת שוחט נמסר שהם לא עומדים מאחורי הפרסומים האלה ומי שמאשים את המטה או היועצים בכך שהם אחראים לפרסומים חשוף לתביעת לשון הרע.  בתקופה האחרונה, כנראה לנוכח הסקרים שבוצעו, יש ניסיון של עוזי אהרון לחמם את הבחירות ולהביא אותם למקומות חשוכים, תוך הפצת שקרים ופייק ניוז. מי שמכיר את הסקרים מבין שלמטה ליאת שוחט יש אינטרס ברור שהבחירות יערכו בשקט ובהגינות, במטרה לשנות את החיים הציבוריים באור יהודה ולהוציא את העסקנות והפוליטיקה הישנה של עוזי. כידוע מחולקים בעיר פרסומיים שיקרים של עוזי כנגד ליאת ויכול להיות, שאם יחפש עוזי את מקורות הפרסום עליהם הוא מתלונן עכשיו, הוא ימצא אתם קרובים מאוד אליו.
בחירות באור יהודה
צילום מפייסבוק – הדפים החשודים כמזוייפים

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות