יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות חמות / אור יהודה: קרן קזז – דלאל חילקה מלגות לסטודנטים

אור יהודה: קרן קזז – דלאל חילקה מלגות לסטודנטים

הקרן שבראשה עומדת הגב' חנה קזז מחלקת מלגות זו השנה הרביעית ברציפות בסכום של למעלה מ-100 אלף שקל. בין מקבלי המלגות: סטודנטים במקצועות ההנדסה, מדעי הטבע, רפואה, חינוך וסיעוד

המכובדים. יח''צ
המכובדים. יח''צ

בערב חגיגי ומרגש שנערך במרכז מורשת יהדות בבל באור יהודה, חילקה קרן קזז-דלאל מלגות לימודים לסטודנטים זו השנה הרביעית. בין מקבלי המלגות נמצאים יהודים ודרוזים שנבחרו מבין אלפים שפנו לקרן.

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – אונו  ניוז
רוצים להגיב לכתבה? הכנסו לקבוצה  – חדשות אור יהודה

את הפרויקט מובילה חנה קזז, אלמנתו של יחזקאל קזז ז”ל שכיהן כראש המועצה השני של אור יהודה ויקירת העיר אור יהודה בעצמה. חנה קזז במשך שנים תורמת רבות לקהילה, וחלוקת המלגות היא רק אחד מהפרויקטים שהיא מובילה.

תמונות: יח''צ
תמונות: יח”צ

 את האירוע כיבדה בנוכחותה ראש עיריית אור יהודה ליאת שוחט, יו”ר מרכז מורשת יהדות בבל, פרופ’ אפרים צדקה, ומנכ”לית המרכז, הגב’ עליזה דיין-חמאמה. שוחט ציינה בדבריה שדמותה של חנה קזז היוותה השראה עבורה כבר בראשית דרכה בפעילות הציבורית.

תמונות: יח''צ
תמונות: יח”צ

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


 

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות אור יהודה  – להצטרפות
ישירות למייל – כל מה שקורה בעיר – להרשמה

 

כמו כן, היא ציינה כי עם הקמת הקרן, הרבה קודם לבחירתה כראש העיר, פנתה אליה הגב’ קזז בבקשה שתכהן כנציגת ציבור בקרן, בקשה לה נענתה ברצון, והיא מכהנת כחברת העמותה כמעט מיום הקמתה.

תמונות: יח''צ
תמונות: יח”צ

 הקרן מרכזת כספים פרטיים בלבד, אינה נתמכת בכספי ציבור, ומחלקת מדי שנה למעלה מ-100 אלף שקל כמלגות לסטודנטים, כאשר התנאי היחיד לקבלת מלגה הינו שירות בצה”ל או שירות לאומי. כבכל שנה, גם השנה רוב מקבלי המלגות הינם סטודנטים במקצועות ההנדסה, מדעי הטבע, רפואה, חינוך וסיעוד. זה המקום להדגיש כי בנוסף לחלוקת המלגות, מסייעת הקרן מדי שנה בתמיכה בקשישים ומוגבלים תושבי אור יהודה בלבד, ברכישת ציוד רפואי ועזרים חיוניים.

אגב, במהלך החודש ייחנך מרכז קזז לצעירים במתחם סחל”ב, שאף הוא הוקם בסיוע תרומה של קרן קזז-דלאל.

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות