יום שישי , אפריל 19 2024
דף הבית / חדשות חמות / מתחם פנאי וספורט חדש בגבעת שמואל

מתחם פנאי וספורט חדש בגבעת שמואל

שנה אחרי שהונחה אבן הפינה, בואו תציצו במתחם הספורט העירוני המוקם ברח' מנחם בגין (בצמידות לאולפנה). השבוע קיימו במקום סיור מקצועי באתר, ראש העיר יוסי ברודני יחד עם גורמי המקצוע בעירייה.

גבעת שמואל

הקומפלקס החדש בהיקף השקעה של 25 מיליון ₪ משתרע על  שטח כולל של 3,500 מ”ר (מחולק למס’ קומות ומפלסים) וכולל 3 מתחמי פעילות נפרדים ועצמאיים שיחד מהווים את המתחם החדש:  אולם ספורט, אודיטוריום וחדרי פעילות וחוגים כאשר את כולם מקשרת מבואת כניסה מרשימה ורב- שימושית.


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות אור יהודה  להצטרפות
רוצים לדווח על מפגע או בעיה? היכנסו לקבוצה – 106 של בקעת אונו – עושים סדר


מתחם אולם הספורט מונה 600 מושבים (הגדול ביותר בגבעת-שמואל), מלתחות, חדרי שופטים, מערכת סלים חשמלית מתכווננת , פרקט מקצועי ואפילו עמדת צילום ייעודית. האודיטוריום החדשני והמעוצב כולל 320 מושבים, במת מופעים והרצאות וחדרי שחקנים. בחדרי הפעילות והחוגים (כ 300 מטר)  תתקיים פעילות ספורט ופנאי.

פרוייקט המתחם החדש שנבנה ברמת גימור גבוהה ביותר,  צפוי להסתיים  במהלך קיץ  2019.

ראש העיר יוסי ברודני: “מבנה אולם הספורט העירוני והאודיטוריום מסמל את המשך תנופת הפיתוח שחווה העיר גבעת שמואל לרווחת תושביה. בשנים האחרונות העיר גדלה ומתפתחת וכך גם צורכי הפנאי של התושבים. אנו רואים חשיבות רבה בעידוד התושבים לשמירה על אורח חיים בריא ומשקיעים משאבים רבים בהקמתם של מבני ציבור ופנאי , מתקני ספורט ועוד”.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות