יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / “אתם תבואו לטקס ויהיה מצויין” – התקרה קרסה בבית הספר אין תשובות להורים

“אתם תבואו לטקס ויהיה מצויין” – התקרה קרסה בבית הספר אין תשובות להורים

בית הספר יובלים החדש בני תקווה ייפתח את שעריו בקרוב. בעקבות קריסת תקרת בטון בזמן העבודות , מבקשים ההורים תשובות. מנהל אגף החינוך - אתם תגיעו ב27.8 לטקס ויהיה מצויין. מועצת גני תקווה - מתנצלים על דבריו

קריסת תקרה בגני תקווה
צילום אונו ניוז
למרות שלא התקבלו עד היום תוצאות חקירת המשטרה, בית הספר יפתח את שעריו, בלי שההורים יודעים מה קרה. המועצה חתמה על טופס 4 לבית הספר. יניב שחר, המועמד לראשות המועצה: “בגני תקווה החפיפניקיות היא שיטת עבודה

הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות גני תקווה – להצטרפות
ישירות למייל – כל מה שקורה בעיר – להרשמה


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בשנה שעברה קרסה תקרה בבית ספר “יובלים” בגני תקווה, שהייתה בבניה. כעת, ימים ספורים לפני פתיחת שנת הלימודים, הורי התלמידים רוצים תשובות.  ההורים המודאגים שלחו מכתב למנכ”לית מועצת גני תקווה, אירית נתן, שהפנתה אותם לקובי זמיר, מנהל אגף החינוך, שאמר: “הכל יהיה בסדר, תגיעו”.

קריסת תקרה בגני תקווה

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים  – אונו  ניוז

רוצים להגיב לכתבה? הכנסו לקבוצה  –  אתר החדשות של בקעת אונו

עם זאת, המועמד לראשות גני תקווה, יניב שחר, רואה את הדברים באור אחר: “כשהנהגת בי”ס “יובלים” פונה למועצה בשאלות הנוגעות לבטיחות ילדיהם לקראת פתיחת שנה”ל, התשובה הכי חצופה, מתנשאת, מרגיזה, ויהירה שיכולה להתקבל היא בדיוק מה שכתב להם מנהל אגף החינוך במועצה.
הבכיר במועצה אפילו לא טרח לכתוב מכתב תגובה, או להעלות את דבריו על נייר מכתבים של המועצה, אלא על גוף המייל עצמו. הוא פטר אותם בהינף יד, ובאמירת “הכל בסדר. “אנחנו מטפלים בהכל, אתם רק תגיעו לפתיחת שנת הלימודים”. או במילים אחרות: “אל תתערבו, אין לנו כוח לשאלות של הורים”.
קריסת תקרה בגני תקווה
ממשיך שחר – “אמר כבר יצחק רבין, שמאחורי האמירה “יהיה בסדר” חבוי כל מה שהוא לא בסדר, כל החפיפניקיות והשטחיות, כל הביטחון המופרז וחסר הבסיס, שאנחנו לא רוצים לראות אצלנו. אחרי הכל מדובר בבי”ס שלא מזמן תקרה שלו קרסה. אז אצלנו בגני תקווה החפיפניקיות היא שיטת עבודה ודרך חיים, וניפנוף הורים הפך לאומנות שהתפתחה במהלך הקדנציה עד שהגיעה לדרגה המקוממת של היום, כשהמועצה אומרת בפירוש שהיא מסרבת לענות על שאלות ענייניות הקשורות בבטיחות הילדים. לכן חייבים להחליף שלטון, ולהביא הנהגה קשובה, פתוחה ורגישה יותר, שתכבד הורים ולא תזלזל בהם”.
 
למרות זאת, פורסם שיש אישור לפתוח את בית הספר?

“ב-8.8 ניתן היתר לתוספת עמוד תמיכה למבנה יובלים, כנראה מתחת לתקרה שקרסה (עמוד שכבר הוסיפו מזמן). אם הקריסה היתה בעיית ביצוע, למה הוסיפו עמוד תמיכה. אין שום הסבר על הקריסה.

בית ספר יובלים גני תקווה

תגובת מועצת גני תקווה: “תיכון יובלים קיבל תעודת גמר (טופס 4 ) וכפי שהבטיחה המועצה ומנהל אגף החינוך, יפתח בית הספר את שעריו ב-2/9 ויבטיח לתלמידים  חווית הלימוד מופלאה בסטנדרטים הגבוהים ביותר.

אנו מתנצלים עם מי מהורים נפגע מתגובתו של מנהל אגף החינוך. יחד עם זאת, חשוב לזכור כי  וועד ההורים נפגשו באופן תדיר ושוטף לפגישות עדכון עם מנהל אגף החינוך, מנכ”לית המועצה ומהנדס המועצה וקיבלו מהם מענה לכל שאלה או סוגיה שעלתה וכן ואנו מאוד מרוצים משיתוף הפעולה שבין המועצה להורים. אנו בטוחים כי כאתר רציני , פנה אונו ניוז ליושבת בראש  וועד ההורים של בית הספר יובלים כדי לקבל את תגובתה והאם קיבלה עדכון שוטף או לאו”

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. חחח אחראי על החינוך עלק…זה החומר

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות