שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / הרביעייה מגני תקווה מתגייסים לנחל

הרביעייה מגני תקווה מתגייסים לנחל

היום, מצטרפים למשפחת הנח"ל חיילים חדשים רבים. ביניהם נוכל למצוא את ארבעת החברים הטובים מגני תקווה, דניאל, ערן, עילי ונועם. הרביעייה למדה יחד בתיכון "מקיף יהוד" ולמרבה ההפתעה ממשיכים דרכם יחד גם אל הבקו"ם.

רביעיה מגני תקווה מתגייסת
מפגש מרגש הבוקר על רחבת הבקום בתל השומר, ארבעה חברי ילדות מגני תקווה מתגייסים יחד אל חטיבת הנחל. הרביעיה גם למדה ביחד בתיכון מקיף יהוד ובעוד מספר שעות כבר יעלו על המדים הירוקים ויתחילו את שירותם הצבאי באחת חטיבות החיר הוותיקות.
רגע לפני הגיוס המשותף, העניקו רביעיית החברים, ראיון קצר לאתר אונו NEWS עילי חרש למד בתיכון במגמות פיזיקה וקולנוע ונהנה לשחק כדוריד בזמנו הפנוי. “שמעתי מחברים בתפקידים שונים חוויות וסיפורים, חברי שהתגייסו לנח”ל מאושרים מהמקום בו נמצאים. אני שמח מהשיבוץ לנח”ל, העובדה שאתגייס יחד עם שלושה מחברי מעניקה לי ביטחון עצום”, מספר עילי.
ערן גבע,  למד בתיכון במגמת ניהול עסקי. בין היתר נהנה לשחק כדורגל, לבלות בים ובעיקר לבלות עם חברים. ערן מספר כי “שמעתי מחברים שהתגייסו לחטיבה שהעשייה מעניינת, מאתגרת ומהנה והבנתי שזה בדיוק מה שאני מחפש בשירות הצבאי שלי. הופתעתי מאוד לגלות שאני מגיע לתפקיד החדש יחד עם עילי, דניאל ונועם, אני מאוד שמח ומתרגש”. 
דניאל קורן
, למד בתיכון במגמת קולנוע וגיאוגרפיה ונהנה לשחק כדורגל ולטייל עם המשפחה והחברים. “שמעתי המון דברים טובים על החטיבה ורציתי להגיע אליה”, מציין דניאל ומוסיף, “אני מרגיש בר מזל להגיע לתפקיד עם חברי הטובים ושמח שהחברים מהבית יהיו איתי יחד גם בשירותי הצבאי”.
נועם שבת,  למד בתיכון במגמת חשמל ונהנה לצפות במשחקי כדורגל עם חברים. “שמעתי רבות על החטיבה ומאמין שתהיה טובה ומתאימה עבורי. אני שמח להתגייס עם החברים ובטוח שהדבר יקל על תהליך ההתאקלמות והקליטה במקום החדש”, משתף נועם.

אז מה מצפה לחיילים החדשים? המתגייסים לחטיבת הנח”ל שוהים בשמונת החודשים הראשונים לשירותם בבסיס ההכשרות החטיבתי של הנח”ל, הממוקם סמוך לערד. בארבעת החודשים הראשונים נמצאים הטירונים בבסיס “נח”ל טוב”, ובארבעת החודשים הנוספים נמצאים החיילים בבסיס “נח”ל קריות”, בסיס האימון המתקדם.

צילום אילוסטרציה
נאחל בהצלחה רבה וגיוס נעים לארבעת המתגייסים הטריים,דניאל, ערן, עילי ונועם

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

תגובה אחת

  1. בהצלחה לחבורה האהובה !!!❤

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות