יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / כתב אישום נגד שודדי המיליונים

כתב אישום נגד שודדי המיליונים

חוקרי משטרת ישראל הביאו לגיבוש תשתית ראייתית נגד שני חשודים תושבי קריית גת שנעצרו בחשד לגניבת מיליוני שקלים מרכב מודיעין אזרחי. כתב אישום יוגש היום באמצעות יחידת התביעות במשטרת ישראל.

סחיטה ואיומים
סחיטה ואיומים

חקירה נחושה, של צוות חקירה מיוחד ממרחב דן של משטרת ישראל הם שהובילו לאיתור זהותם ולמעצרם של החשודים בגניבה. משטרת ישראל תמשיך לפעול במקצועיות במקרים אלו על מנת להגן על בטחון הציבור ורכושו ועל מנת להביא למיצוי הדין עם אלו הבוחרים לפעול בדרך עבריינית.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


חקירת האירוע החלה בתאריך 30.11.17 עת הוקפצו כוחות גדולים של משטרה לגני תקווה בעקבות דיווח על מיליוני שקלים שנגנבו ממשאית להובלת כספים של חברת הבלדרות “מודיעין אזרחי”.

צוות חקירות מיוחד במרחב דן פתח בחקירת המקרה תוך שימוש במגוון אמצעים טכנולוגים ממתקדמים ביותר, שהביאו לאיתור החשודים ולמעצרם בתאריך ע”י בלשי המשטרה.

כתב אישום לשודדי המליונים
צילום- משטרת ישראל

בעת המעצר, בסמוך לדירת החשוד( 61) אותרו עשרות אלפי שקלים בשק לאחר שניסה להעבירם לאדם נוסף דרך חלון ביתו. מעצרם של החשודים הוארך מעת לעת ותוך כדי פעולות חקירה מקצועיות הצליחו חוקרי המשטרה לקשור את השניים לחשד המיוחס להם. היום צפויה כאמור יחידת התביעות במשטרת ישראל להגיש כתב אישום בעניינם ובקשה למעצרם עד תם ההליכים בגין גניבה ועבירות נוספות.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות