יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / גני תקווה / באנו חושך לגרש: יריד החנוכה שידליק אתכם

באנו חושך לגרש: יריד החנוכה שידליק אתכם

לכבוד חג החנוכה, סופר הסתם יובל בר כליפא, יוצא ביריד מיוחד שכולו חנוכיות ואווירת החג.

חנוכיה

המסורת של חג החנוכה מלווה אותנו כבר אלפיים שנה, וככזו הגיעה לבתיהם וללבם של כל אחד מבני ישראל באשר הם. למי שרק צריך רענון קטן של מהות החג, נזכיר שחג החנוכה מסמל את הניצחון של המעטים אל מול הרבים – החלשים מול החזקים.



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות גני תקווה – להצטרפות
רוצים להגיב לכתבה? הכנסו לקבוצה  –  אתר החדשות של בקעת אונו


 

חנוכיה
יריד החנוכה בגני תקווה

הדלקת הנרות בחנוכייה מסמלת את אור הנשמה של עם ישראל, אותו מפיצים בעולם על ידי הדלקת הנרות, וכך אנחנו מפיצים את הנס בין כל קצוות תבל. כבכל שנה בה אנו חוגגים את חנוכה, עלינו לקיים את מצוות הדלקת הנרות ולהאיר את בתינו עם חנוכייה יפה ומפוארת כמיטב המסורת.


יעניין אותך גם

הסייפית שחר מירון מגני תקווה ממשיכה להביא הישגים

גני תקווה – דואגים להולכים על ארבע


יובל בר כליפא, סופר סתם, פותח השנה יריד חנוכה. ביריד תוכלו למצוא מגוון גדול של חנוכיות המגיעות בשלל צורות וצבעים מיוחדים וכמובן מחומרים שונים כמו ניקל (בכל הצבעים, כולל זהב), קריסטל אלגנטי ועוד מגוון גדול של חנוכיות מהממות במגוון עיצובים.

חנוכה
יריד החנוכה בגני תקווה

נוסף על החנוכיות המהממות שתוכלו למצוא ביריד החנוכה שברחוב עין גנים 6, גני תקווה, תוכלו למצוא גם ערכות חדשניות לחנוכיה שיעזרו לכם לחסוך את הזמן, הטרחה והבלאגן שבעבר הלא רחוק עוד היינו נאלצים להתמודד איתם כבדרך קבע. מהיום אין צורך להתבלבל ולהסתבך, הערכה מגיעה מוכנה בשבילכם עם 44 כוסיות שמן זית מוכנות להדלקה כמנהג המהדרין לחנוכה.

חנוכה
יריד החנוכה בגני תקווה. עין גנים 6

במקום להתמודד עם המלאכה העדינה של מילוי השמן בכל אחת מהכוסות, כשכמובן שחצי מהשמן גם ככה מוצא את דרכו איכשהו לבגדים שלנו ולרצפה, כיום ניתן פשוט לרכוש את הערכה לחנוכיה והכל יגיע אליכם ארוז ומוכן, כשכל שנותר לכם לעשות הוא להדליק את הנרות ולפצוח בשירת החג.

בונוס קטן ואחרון במיוחד לכבוד החג, מי שיקנה חנוכייה או ערכת נרות לחג יקבל במתנה ספרון ובו כל השירים והברכות של חג חנוכה, כמו גם הסבר על הדרך הנכונה להדלקת הנרות.

כתובת: עין גנים 6, גני תקווה
טלפון: 054-8422210

 

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות