יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות יהוד מונסון / חינוך / סרטי בוגרי מגמת הקולנוע מתיכון מקיף יהוד

סרטי בוגרי מגמת הקולנוע מתיכון מקיף יהוד

תיכון מקיף יהוד ערך ערב הקרנה חגיגי לבוגרי מגמת הקולנוע והציג את סרטיהם בפני צוות המורים וההורים

תיכון מקיף יהוד

120 תלמידי תיכון מקיף יהוד יסיימו השנה את מגמת הקולנוע. רגע לפני סיום שנת הלימודים נערך לכבודם ערב הקרנה חגיגי של סרטי הגמר במגמה. הסרטים הוקרנו במעמד ראש העיר יעלה מקליס, צוות בית הספר, התלמידים והוריהם.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מגמת הקולנוע בתיכון מקיף יהוד הינה אחת מהמגמות המיוחדות שקיימות בבית הספר לצד מגמות כמו רובוטיקה, תיאטרון ומנהל עסקים, בית הספר מציע לתלמידי האזור שילוב של לימודים עיוניים לצד למידה מאתגרת ויצירתית במגמות השונות בהיצע הפונה לכל תלמיד ותלמידה. מגמת הקולנוע נחשבת לאחת המגמות המשגשגות בבית הספר, הודות לרוח הגבית של מנהל בית הספר חיים בדש ומרכז המגמה רן אזולאי ביחד עם מורי המגמה.

רגע מרגש במיוחד היה כאשר בין הסרטים היה גם סרט על דניאל פומרנץ שנהרג בצוק איתן שנעשה בידי תלמידי מגמת הקולנוע בהנחיית המורה אלי מורנו. ורדה פומרנץ אימו של דניאל, ולשעבר קצינת נפגעים ראשית של צהל כיבדה את התלמידים בנוכחותה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

אביטל בירנבוים. צילום: נתנאל כהן

אביטל בירנבוים מאולפנת אמית גבעת שמואל נבחרה למורת המאה

תפריט נגישות