שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / חדשות אור יהודה / חינוך / חניכי יוניסטרים העניקו את פרסי גיבור מקומי

חניכי יוניסטרים העניקו את פרסי גיבור מקומי

חבצלת סינואני, חנה קזז, הרצל דעבוש וטובה אילוז נבחרו כגיבורים המקומיים על ידי חניכי שנה א' ביוניסטרים, וקיבלו תעודות הוקרה במעמד ראש העיר, ליאת שוחט

חניכי יוניסטרים העניקו את פרסי "גיבור מקומי"

חניכי יוניסטרים משנה א’ קיימו בשבוע שעבר את “ערב גיבור מקומי”. במסגרת הפרויקט, לומדים החניכים את המושג קהילה וגיבור מקומי, דמות מפתח בקהילה המקומית שתורמת לקהילה בדרכים שונות, בעיקר כדרך של רצון טוב ולא במסגרת תפקיד נושא משרה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


החניכים, שעבדו בקבוצות, התחקו אחר דמויות שעונות לדעתם על ההגדרה, יצרו עימם קשר והזמינו אותם לראיון אישי במרכז. בסיום התהליך, נערך כאמור ערב הוקרה ל”גיבורים”.

בערב זה הציגו החניכים את הדמויות, את העשייה שלהם ואת תרומת פעילותם להעצמתם האישית ולהעצמת הקהילה בה הם פועלים. הגיבורים קיבלו תעודות הוקרה. האירוע נערך במעמד ראש העיר, ליאת שוחט, מנכ”ל המתנ”ס, רענן מור, מנהל מחלקת הנוער, יסף זית, ומנהלת היחידה להתנדבות עירונית, ענת רגב אדלר.

הגיבורים שבחרו בני הנוער הם: חבצלת סינואני, מתנדבת במכללת הגמלאים תחת לבנה שתיוי, מנהלת תחום פנאי וקהילה במתנ”ס. סינואני מסייעת בהפקת אירועים, טיולים והרצאות לגמלאים.

חנה קזז, שהקימה את סניף “ויצו” הראשון בעיר, עזרה לנוער במצוקה בעיר, התנדבה ב”אילן” ועזרה לילדים משותקים. כמו כן, היא הקימה קרן  לתמיכה בסטודנטים ולתמיכה כספית בקשישים. היא מתנדבת במרכז יהדות בבל והיא אלמנתו של ראש המועצה לשעבר, יחזקאל קזז ז”ל.

הרצל דעבוש, מתנדב ב”מילבת” ועוזר לאנשים בעלי מוגבלויות. כמו כן, דעבוש מתנדב במוזיאון מורשת יהדות לוב ובסניף של קופת חולים “כללית” בעיר, מתנדב בסניף של “יד שרה” בעיר, ולאחרונה אף החל להגיע גם למרכז יוניסטרים על בסיס קבוע על מנת לסייע בעבודות גינון.

טובה אילוז, מתנדבת במוזיאון מורשת יהדות לוב.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

עידית בלכר מקבלת את תעודת ההוקרה. צילום: באדיבות מחוז תל אביב משרד החינוך

עידית בלכר מנהלת בי”ס אהוד מנור אור יהודה בין 20 המצטיינים של תשפ”ג

תפריט נגישות