יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות קריית אונו / חינוך / מחנה אומנויות לבני הנוער בקריית אונו

מחנה אומנויות לבני הנוער בקריית אונו

בשבוע שעבר התקיים במועדון "יאנוש" של המחלקה לנוער וצעירים בקריית אונו, מחנה אומנויות בין יומיים, בנושא "אומנות אחרת"

אונו

זו הפעם הראשונה שצוות מחלקת הנוער והצעירים בקריית אונו מקיים מחנה מסוג זה. מדובר באומנות שלא בהכרח היינו פוגשים במסגרות הרגילות כמו בשיעורי אומנות בבתי הספר, או בחוגים כאלה ואחרים. במהלך המחנה נגעו המשתתפים בצורות שונות של אומנות מהכנת איור בנס קפה ועד הכנת עוגות מבצק סוכר.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הפעילות התמקדה בחוויית אומנות בנושאים מגוונים: איור מפלצות על ספלי קפה עם המדריכה יעל וורמוס, למידת תורת הטיפוגרפיה (סידור ועיצוב טקסט), עיצוב לוגו אישי, ציור פנטזיה בספריי עם המדריך אור כהן, הכנת תכשיטים מאבנים, סדנאות “עשה זאת בעצמך” ועוד.

בנוסף במהלך כל המחנה נפגשו המשתתפים עם אומנים ויצרו על פי דרכם, הכינו קולאז’ים על פי מאטיס, ציור ללא מכחול בעקבות ג’קסון פולוק, איור כבשים על פי מנשה קדישמן ולמדו על הקשר בין אומנות למוזיקה. משתתפות המחנה יצאו עם תוצרים ייחודיים ומקסימים ביופיים, עם כלים להמשך היצירה ועם המון ידע חדש.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מפגש בנושא תיכון האקדמיה קריית אונו. צילום: דוברות עיריית קריית אונו

התיכון החדש בקריית אונו יוצא לדרך: “תיכון האקדמיה”

תפריט נגישות