יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / יהוד מונסון / דאגה בקרב רוכשי דירות בפרויקט תמר במונוסון

דאגה בקרב רוכשי דירות בפרויקט תמר במונוסון

בעקבות הפרסומים על צו הקפאת הליכים כנגד הקבלן המבצע את הפרויקט ברחוב התמר במונוסון. רוכשים רבים מודאגים מה יעלה בעתיד הפרויקט. חברת אשדר - "להקפאה של אחד השותפים בשותפות, אין בשלב זה משמעות"

מתחם התמר מונוסון

רוכשי דירות רבים, אשר רכשו במיטב כספם, דירות במתחם ג’ ברחוב התמר של חברת אשדר ביהוד מונוסון, לצד מפונים שנמצאים בדירות שכורות, נמצאים מאז אתמול באי ודאות, מאז ההודעה כי הקבלן המבצע בפרויקט, חברת אגדים, נקלעה לקשיים כלכלים ובית המשפט הוציא צו הקפאת הליכים.

מתחם התמר מונוסון
מתחם התמר מונוסון

רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


כידוע פרויקט התמר במונוסון, נחשב לאחד המובילים בחברת אשדר. את השלב הראשון והשני, הקימה החברה הקבלנית הידועה אשטרום. אך לשלב השלישי של הפרויקט שנבנה בימים אלו. נבחרו שני קבלנים, מוכרים פחות. אחת מהם חברת אגדים, מעפולה, אשר בונה במספרים אתרים בארץ מאות יחידות דיור, נקלעה לסכסוך משפטי,  וכעת לא ברור מה יהיה עתידן של פרויקטי המגורים.

פרויקט התמר מונוסון
פרויקט התמר מונוסון

בחברת אשדר, מנסים לשדר עסקים כרגיל ובהודעת החברה נמסר, כי בפרויקט בונים שתי חברות קבלן, כך שאין משמעות להפסקת פעילות של אחד הקבלנים.
הפרסום בתקשורת הביא מספר רוכשים להגיע פיזית אל אתר הבנייה במונוסון. מספר אחד מהם לאתר אונו ניוז: רכשתי במיליוני שקלים דירה באחד הבנינים. אחרי שנים שחיכינו לפרויקט הזה, באנו לקנות מחברת אשדר כי ידענו שהיא קשורה לאשטרום אחד מחברות הקבלן הידועות במדינה. פתאום לקום בבוקר ולקרוא בעיתון, כי הקבלן שלך מפסיק לעבוד, זאת חתיכת מכה. וזה מעורר הרבה לחץ וחרדה.
מנסים להרגיע אותנו כי יש קבלן נוסף שעובד. אבל לא הייתי מצפה מחברה כמו אשדר שהקבלנים שלה ייכנסו לקשיים כלכלים. הגעתי הבוקר לאתר הבנייה, לראות במו עיני מה קורה. פגשתי שם מנהל עבודה שאמר לי מזל שיש כאן עוד קבלן, אחרת לא היה ידוע לאן היה הולך הכסף שלכם.”

 מתחם התמר מונוסון
ציוד הנדסי של חברת אגדים

זוג צעיר נוסף שהגיע לבחון מקרוב האם אכן ייכנסו לדירת החלומות שאותם קנו במיטב כספם, נראו מהוססים – “זה מעורר חרדה ולחץ, לקחנו משכנתא מטורפת שאנחנו משלמים, כדי לגור בנווה מונוסון.  לא חלמנו שהקבלן יכול לפשוט את הרגל ומי יודע מה ייקרה עם הבנייה עכשיו. אף אחד לא מדבר איתנו, האם יבוא קבלן חדש?, האם הכל פועל לפי לוח זמנים. אנחנו מאוכזבים מהטיפול של החברה במשבר הזה”.

ציוד הנדסי של חברת אגדים במתחם תמר מונוסון
ציוד הנדסי של חברת אגדים במתחם תמר מונוסון

מחברת אשדר נמסר –  שלב ג’ של פרויקט מונוסון מבוצע על ידי השותפות אפקון בניה (מקבוצת אפקון) וקבוצת אגדים. מדובר בפרויקט שביצועו כבר החל. להקפאה של אחד השותפים בשותפות, אין בשלב זה משמעות על עבודות הבניה שנמשכות כרגיל”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות