יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / המועדון של תומר

המועדון של תומר

בשקט בשקט נבנה במונוסון מועדון מוסיקה לבני נוער, 'משלוק' - מועדון מוזיקה ע״ש תומר בן עזרי, מועדון שנבנה על ידי תושבים ואנשי קהילה לזכרו של תומר, מוסקאי צעיר וצייר מחונן, תושב נווה מונוסון שנפטר ממחלה

תומר בן עזרי
בחודשים האחרונים עסוקים בני משפחתו וחבריו של תומר ז”ל, בהקמת מועדון מוסיקה לנוער בנווה מונוסון, פרויקט שהחל לפני מותו של תומר וכעת מגשימים את החלום שלו. תומר החל להתנדב במועדון הנוער שהקים התושב מוטי חבר, יחד הם רקמו רעיונות כיצד להקים מועדון מוסיקה לבני הנוער עם אולפן הקלטות וציוד נגינה שיהיה ללהקות הצעירות היכן להתאמן. תומר לא הספיק לראות את חלומו מתגשם וכעת עומלים חבריו ביחד עם בני נוער, תושבים ואנשי קהילה להגשים את החלום.

מספרת אימו, איה בן עזרי – “מתגשם לו חלום, חלום שחלמו יחד הבן שלנו תומר שאיננו איתנו כבר יותר משבעה חודשים ומוטי חבר האיש והאגדה. יחד, הם ישבו במועדון הנוער בימיו הממש ראשונים. מועדון שמוטי הצליח לסחוף את כולם איתו ולהקים. החלום של שניהם היה מועדון מוזיקה לנוער בשכונה.  תומר בדיוק סיים את פרק ההכנה לנח״ל וגילה שהצבא לא מוכן לגייס אותו, והחל להתנדב כמדריך במועדון הנוער. מוטי בדיוק סיים את בניית המועדון והיה פנוי לרעיונות חדשים. לקח זמן אבל בסוף מוטי הצליח לגרד את המקום מהמנהלת ובהסכמת העירייה.
אבל תומר פיספס את הרגע המאושר הזה, הוא נפטר בבית בדיוק בשעת הפגישה המתוכננת בין מוטי ובינו שבה תכנן מוטי לספר לו את הבשורה הטובה. החברים של תומר, תושבים בשכונה, והרבה אנשים טובים התגייסו להקים למרות הכל את המועדון, נאספו תרומות רבות, הן כספיות, הן בציוד ובעבודה, כלי מוזיקה שונים וציוד לחדר מוזיקה ואולפן הקלטות. בסוף השבוע האחרון  המועדון נצבע, ילדים, נוער, חברים של תומר שהגיעו לשבת מהצבא, תושבים בשכונה כולם הגיעו לצבוע יחד את המועדון, המראה הקהילתי הזה ריגש אותנו עד מאד היות ובעינינו המהות של השכונה היא הקהילתיות שלה.

אז מה צפוי בהמשך?
ביום חמישי 14-9  ובמהלך כל אותו סוף שבוע יתקיימו אירועים לפתיחת מועדון המוזיקה יהיה ערב של הופעות אמנים. ביום שישי 15-9 תתקיים קבלת שבת הכוללת ג׳מים מוזיקליים. ביום שבת 16-9 יתקיימו סדנאות מוזיקה לאורך כל היום במטרה להכיר לבני הנוער את הפעילויות שיהיו במועדון. כל הפעילות של הפתיחה גם היא נעשית בעזרת אותה קבוצה של מתנדבים ועוד רבים שמצטרפים.
 
״משלוק – מועדון מוזיקה ע״ש תומר בן עזרי״ נמצא בצמוד למועדון הנוער בבניני מנהלת נווה מונוסון

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות