שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / זה לא כל כך נעים לראות שביל סגור

זה לא כל כך נעים לראות שביל סגור

לפני כשנה וחצי הציבה עיריית יהוד מחסומי בטון למנוע נפילה של חומת בניין מגורים. מאז טוענים, תושבים מבוגרים כי אינם יכולים להתנייד במקום עם כסא גלגלים. עיריית יהוד - מסרבת להגיב

תושבים ברחוב קדושי מצרים  ביהוד, גילו יום אחד מחסומים עשויים בטון, החוסמים את שביל הגישה  לבתיהם. בירור העלה כי חומה של בניין מגורים, נוטה על צידה ויש סיכוי כי תקרוס על  שביל המעבר. תושבי הבניין לא מתכוונים לתקן את המפגע והעירייה הציבה לפני כשנה וחצי מחסומי בטון, שמאז הפכו לאנדרטת בטון שמקשה על קשישים עם כיסאות גלגלים לעבור במקום. העירייה מסרבת להגיב לטענות התושבים.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


דיריי הבניינים , ברובם קשישים  פנו לעירייה במטרה לבדוק מתי יוסרו מחסומי הבטון אשר חוסמים שטח גדול מהשביל וקיבלו תשובות לא מספקות ,וגם לא חד משמעיות. אחד התושבים (ששמו שמור במערכת) שוחח השבוע עם אונו NEWS :”הגישה לבתים הוצרה כך שאי אפשר לעבור אחד מול השני, ובוודאי לא עגלות נכים. פנינו למהנדס העירייה שאמר שיפנה למשרד השיכון. לדעתי הקיר הזה עקום כבר יותר מעשרים שנה. וכרגע, אין לי מושג מה קורה ומתי יסירו את המפגעים הללו”.

יהוד מונוסון
האם פניתם לתושבי הבניין עצמו?
“אני אפילו לא מנסה לדבר איתם.. זה צריך להיפתר מול העירייה, וזה ממש מכוער ומכער לדעתי, מה גם שזה מסוכן משום שאנשים עוברים דווקא קרוב בתוך האזור שנתחם בבטונדות”.

תושבת נוספת המתגוררת בסמוך לסמטה הסבירה כי הבטונדות הושמו שם לפני כשנה וחצי והשביל הוא בעצם הכניסה לגן שעשועים, שמסביבו בנינים בני שלוש קומות. לטענתה, העירייה היא הכתובת לתיקון המפגע ולהסרת הבטונדות: “קיים חוק עזר עירוני- במידה ויש מפגע בטיחותי העירייה מתחייבת לתקן ולחייב את הדיירים”.
עיריית יהוד מונוסון מסרבת להגיב לדברים בכתבה

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

השריפה בדירה בגבעת שמואל. צילום: דוברות כיבוי אש

גבר נספה בשריפה שפרצה בדירה בגבעת שמואל

תפריט נגישות