יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות חמות / יהוד מונוסון – נחנכה כיכר להנצחת אמנים

יהוד מונוסון – נחנכה כיכר להנצחת אמנים

עיריית יהוד מונוסון הנציחה את חיים חדד ז"ל, בכיכר האמנים שהוקמה להנצחת אמנים ואנשי תרבות תושבי יהוד מונוסון.

עיריית יהוד מונוסון הנציחה את חיים חדד ז"ל,

בשבוע שעבר התכנסו עשרות בני משפחה, חברים ומכרים בכיכר האמנים שברחוב אשכנזי ביהוד-מונוסון, שם ממוקמת כיכר האמנים העירונית, לאירוע הנצחה שקיימה העירייה לזכרו של חיים חדד, שגדל והתחנך ביהוד-מונוסון, וחייו נגדעו לפני שבע שנים בעת טיול משפחתי בסין, כשהוא בן 61.

את אירוע ההנצחה קיימה העירייה בשיתוף המשפחה בכיכר האמנים העירונית בה יונצחו אמני יהוד-מונוסון, כשחיים הוא המונצח הראשון בה.

עיריית יהוד מונוסון הנציחה את חיים חדד ז"ל,

חיים היה אחד המעבדים המוזיקליים המובילים בארץ, אשף מוזיקלי שחינך דורות של תלמידים בהם הטמיע את האהבה למוזיקה ולצלילים. חיים היה אדם שכל חייו דאג לשמח את האחר, לשיר, ללמוד, ליצור. ניגוניו מילאו לבבות באור.

עיריית יהוד-מונוסון מקיימת ערבי שירה בציבור רבים לזכרו של חיים לאורך השנה במתנ”ס העירוני. חיים חדד ז”ל, אשר על שמו נקרא מועדון הזמר של יהוד-מונוסון, היה כאמור אמן ויוצר מוערך, נודע בשיתופי פעולה המרובים שלו עם אמנים יידועי שם: מרגלית צנעני, יהודה קיסר, אביהו מדינה ועוד רבים וטובים. חיים עסק בחינוך למוזיקה בבתי הספר הרצל ורמז בעיר ובמתנ”ס יהוד-מונוסון ותרם רבות לקהילה העירונית ולגיבושה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


עיריית יהוד מונוסון הנציחה את חיים חדד ז"ל,

באירוע אותו הפיק אגף השירות לתושב של עיריית יהוד-מונוסון בראשותה של דולי אידלסון, בשיתוף פעולה עם המשפחה, נשאו דברים שוש טליאז אחותו של חיים, יונית הדר אלמנתו של חיים וראש העיר יהוד-מונוסון. עיריית יהוד-מונוסון תמשיך ותנציח את זכרו, תמשיך ותספר את סיפורו של חיים גם לדורות הבאים ותמשיך ותפעל בדרך שאותה התווה ובה נתן סימנים.

עיריית יהוד מונוסון הנציחה את חיים חדד ז"ל,

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות