יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / חדשות חמות / היחידה המצטיינת: השיטור העירוני של עיריית יהוד-מונוסון

היחידה המצטיינת: השיטור העירוני של עיריית יהוד-מונוסון

יחידת השיטור העירוני נבחרה להיות היחידה המצטיינת של משטרת מסובים. בנוסף, סגן מפקד היחידה, רס"ב מני אברג'יל, קיבל תעודת הצטיינות על שירותו ותרומתו

אנשי השיטור העירוני
אנשי השיטור העירוני

ההצטיינות הוכרזה בטקס הרמת כוסית לרגל יום העצמאות בתחנת מסובים, במעמד ראש העיר יעלה מקליס וראשי רשויות נוספים, קציני התחנה וקציני מרחב דן ומחוז המרכז. במעמד זה גם קיבל סגן מפקד היחידה, רס”ב מני אברג’יל, תעודת הצטיינות על שירותו ותרומתו.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


יחידת השיטור העירונית הפכה למבצעית לפני כשנה, וכבר הוכרה כמצטיינת על פעילותה הכוללת מגוון של פעולות שיטור ושיטור קהילתי ובהן הפגנת נוכחות ברחובות העיר, פעילות יזומה בקרבת בתי ספר, ביצוע מעצרים ועוד. ביחידה פועלים שוטרים של משטרת ישראל לצד פקחי עירייה אשר מוסמכים על ידי המשטרה והמשרד לביטחון פנים לביצוע פעולות שיטור תחת פיקודו של מפקד היחידה, פקד גיא עמר.

“התברכנו ביחידה מיוחדת, אשר מורכבת מאנשים מקצועיים אשר טובת העיר לנגד עיניהם. אנו זוכים לתמיכה ואזן קשבת מראש העיר, יעלה מקליס אשר פעלה רבות להקמת היחידה ולפיתוחה יחד עם מפקד משטרת מסובים. נמשיך לעשות ולשאוף קדימה”. כך אמר מנהל היחידה, גדי הילמן.

“אני גאה ביחידת השיטור של העירייה שפועלת מאז הקמתה בנחישות לשיפור איכות החיים בעיר העלאת הביטחון האישי ברחובות העיר. אני שמחה וגאה על כך שגם המשטרה מכירה ביעילותה ובאיכויותיה”. כך אמרה ראש העיר, יעלה מקליס.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

כביש סגור. צילום אילוסטרציה canva

קריית אונו:רחוב שלמה המלך יסגר לתנועה מחר בשל הרכבת עגורן

תפריט נגישות