יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / יהוד מונסון / מגיע לך יותר: חודש האזרח הוותיק ביהוד-מונוסון

מגיע לך יותר: חודש האזרח הוותיק ביהוד-מונוסון

אולם אשכול פיס ביהוד-מונוסון התמלא השבוע לציון אירוע פתיחת חודש האזרח הוותיק שחל בחודש נובמבר בכל שנה בעולם כולו ואותו מקיימת עיריית יהוד-מונוסון למען כל האזרחים והאזרחיות הוותיקים של העיר.

חודש האזרח הוותיק ביהוד-מונוסון
חודש האזרח הוותיק ביהוד-מונוסון

במהלך האירוע החגיגי נהנו האורחים מהופעה מיוחדת של טריפונס שהקפיץ את כולם לצד ברכות, קטעי חיבור מבדחים והמון אהבה אותה קיבלו האורחים מאנשי המחלקה למען האזרח הוותיק באגף לשירותים חברתיים של עיריית יהוד-מונוסון שהפיקה את האירוע תוך המון אהבה.

חודש האזרח הוותיק ביהוד-מונוסון
חודש האזרח הוותיק ביהוד-מונוסון

עוד אירועים המתוכננים במהלך החודש למען האזרחים הוותיקים ביהוד-מונוסון: אירוע מחול וריקוד במועדון ביתנו בעיר, מופע סובב עולם במועדון טננבאום בעיר, טיול לגוש עציון, יציאה משותפת להצגה בבית צבי. כמו כן יצאו האזרחים הוותיקים לנופש בכפר גלעדי בסוף החודש האחרון, רגע לפני פתיחת חגיגות חודש האזרח הוותיק.


יעניין אותך גם

יהוד-מונוסון בחרה: יעלה מקליס היא ראש העיר לחמש השנים הבאות

הרוקח של יהוד – לכו להתחסן נגד חצבת


חודש האזרח הוותיק ביהוד-מונוסון
חודש האזרח הוותיק ביהוד-מונוסון

מנהלת האגף לשירותים חברתיים בעיריית יהוד-מונוסון, מיכל קדש בירכה את האזרחים הוותיקים וציינה כי: “אנחנו גאים, כמו בכל שנה, לציין את חודש האזרח הוותיק הבינ”ל, כאן ביהוד-מונוסון. העירייה פועלת לכל אורך השנה כדי לקדם את האזרח הוותיק בעיר, לספק לו פעילויות מגוונות, הפעלות מיוחדות וכולנו פועלים כדי שגם האזרחים הוותיקים יחוו, יחייכו ובעיקר ייהנו. חודש עמוס אירועים לפנינו ואני מודה לכל מי שלוקח חלק בפעילויות המרגשות הללו למען האזרחים הוותיקים של יהוד-מונוסון”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

שעון קיץ 2024

שעון קיץ 2024: זוכרים שהלילה עוברים לשעון קיץ?

תפריט נגישות