יום רביעי , אפריל 17 2024
דף הבית / נשים מעוררות השראה

נשים מעוררות השראה

השבוע רשמה מועצת נשים יהוד מונסון אשר פועלת בהתנדבות, הישג מרשים בהפקת ערב בו עלו לבמה תושבות יהוד מונוסון אשר נבחרו בקפידה מתוך מגוון נשים וסיפורים כדי לספר את סיפור חייהן.

נשים מעוררות השראה
נשים מעוררות השראה

בזו אחר זו עלו השבוע, חמש נשים מעוררות השראה, תושבות העיר יהוד מונוסון וסיפרו את סיפור חייהן. כל אחת מהן עמדה על הבמה ובאומץ רב שיתפה את היושבים בקהל במסע המרגש והמורכב שעברה.



רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות יהוד מונוסון  – להצטרפות


ההתרגשות הייתה גדולה והאולם היה מלא באורחים, בני משפחה ותושבי העיר שהגיעו להקשיב. את הערב הנחו והובילו חברות מועצת הנשים של יהוד-מונוסון: אווה חוה דיקמן, חגית גיתה וסימה חסון.

ראשונה עלתה לבמה נעמי שלום, מנטורית ויזמית בעבר שהייתה בעברה הבעלים של רשת חנויות קוקיס, וכיום עוסקת בייעוץ שיווקי לעסקים.

בהרצאתה מעוררת ההשראה “לחלום להאמין להגשים” תיארה נעמי את העסק המשגשג שבנתה בעשר אצבעות שצמח מתוך אהבה עצומה לנפלאות בצק הסוכר. נעמי החלה ליצור מסלון ביתה את המותג “קוקיס אמנות מתוקה” וצמחה לעסק גדול עם סניפים בכל הארץ. לפני 3 שנים בעקבות החלטה אחת שגויה איבדה נעמי את העסק. על הבמה סיפרה נעמי כיצד כיום, מפוכחת מתמיד מינפה את הכאב לשזירת החלום הבא שלה שכבר קורם עור וגידים.

אחריה עלתה לבמה הילה נגר מ”שיווק מלהיב ברשתות החברתיות” המוכרת בישוב המקומי גם כמובילת קהילת “המאמות של יהוד מונוסון” המונה כיום יותר מ1,900 אמהות צעירות התומכות מעשירות ומסייעות זו לזו וסיפרה את סיפורה “ארנב אקטיבי צב אפקטיבי”. 

על הבמה סיפרה הילה איך שינתה את תפיסת עולמה לאחר בעיה רפואית שכפתה עליה קצב חיים חדש שונה מקצב החיים המטורף שאפיין אותה ומאפיין אלפי נשים ואמהות צעירות בימינו. הילה לימדה כיצד המציאות מכריחה אותנו להשתנות לנוכח אירועים בלתי ציפויים וכיצד שינוי גישה והכרת תודה על כל ה”יש” , מחזירים אותנו לחיות באיזון ובקצב מותאם – הרצאת חובה לכל אמא צעירה.

לאחר מכן, אישה השראה נוספת עלתה לבמה: גלית בלחסן-איגר, כוריאוגרפית מובילה, מורה לריקוד ובעלת סטודיו למחול מהמקצועיים והטובים בארץ שהעזה לחלום בעיניים פקוחות ומציאותיות. מצויידת באישיות נוטפת כריזמה ועיניים מאירות עומדת גלית על הבמה אליה היא כה מורגלת וסוחפת את הקהל בסיפור מעורר השראה שהוא פסקול חייה. מסע חיים הרצוף בבחירות אמיצות וביציאה מאזורי הנוחות תוך הקפדה על סימון מטרות והשגתן. גלית מתארת איך צמחה היא מתוך הריקוד ואיך היא מצליחה להצמיח ילדים ובני נוער למימוש עצמי דרך עולם הריקוד. ההרצאה של גלית נתנה דרייב עצום לקום ולהעז ולקחת עוד צעד אחד קדימה אל עבר מימוש החלום.

אחריה עלתה אל הבמה אישה השראה נוספת, לימור הרישברנד מנכ”לית בהתנדבות לעמותת הלב של בר ומחברת הספר “פעימות לב”, לימור רתקה את הקהל במסע מציל חיים בהרצאתה מעוררת ההשראה “פעימות לב”.
לימור משתפת את הקהל בסיפורה האישי הנסוב סביב קצב פעימות הלב של ביתה בר שבגיל 15 נדם. אך במקום לשקוע בכאב השכול בחרה לימור להרים את הראש, ולהיאבק בכל הכח לקידום העברת חוק מציל חיים בכנסת, חוק המחייב כל מבנה ציבורי להחזיק מכשיר החייאה כמו שקיים בכל העולם. מכשיר שאם היה קיים בזמנו יכול היה להציל את ליבה של בר. ההרצאה הבלתי נשכחת הזאת הופכת כל אחד מהיושבים בקהל לשגריר של אור שיש לו את הכח להציל חיים של אחרים. לימור רתקה את הקהל במסע מציל חיים שאליו יצאה על מנת לחוקק חוק מציל חיים על שמה של ביתה בר, לימור לימדה את הקהל מהי נחישות, תעצומות נפש ובחירה בטוב. ושלחה את כולם להיות השגרירים של החוק של בר.

ולבסוף עלתה לבמה קרן גורין גלנטי, בעלת תואר ראשון בחינוך לגיל הרך, תואר שני במנהל מערכות חינוך ותואר שני נוסף בייעוץ חינוכי והנחיית קבוצות. דירקטורית בתיכון מקיף יהוד. בהרצאתה מעוררת ההשראה; ״כל ילד צריך מבוגר אחד שיאמין בו״. בהרצאתה משתפת קרן את סיפורה האישי על היותה ילדה שנבנו סביבה חומות של תיוג, על היותה נערה שלא האמינה במי ובמה שהיא,  ועל הדרך שעשתה כאשר פרצה את תקרות הזכוכית והפכה למורה של המדינה ובעיקר, לרועת הצאן של אלפי ילדים שמאמינים בעצמם.

הערב הונעם עם הרקדנית רוויטל לשמן בעלת סטודיו גו’אוולה שפירושו עגולה, מרחב נשי לתנועה וריקוד. הריקודים סחפו את הקהל. והיו להפסקה מרעננת בין ההרצאות. 

אכן, היה זה ערב מעורר השראה, התרגשות והרבה מאוד תובנות שסימנו לכולם את גדולת הרוח של כל אחת מהנשים ואת היכולת של כולנו לפרוץ דרך, למצוא את הכוחות החבויים בנו ולנתב ולתעל את הקשיים והאתגרים למקום של אמונה, בנייה והכרת תודה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות