יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / פרסום ראשון – יהוד מונוסון חותמת על הסכם גג

פרסום ראשון – יהוד מונוסון חותמת על הסכם גג

היסטוריה ביהוד, ב - 6.3.2019 תצביע מועצת העיר על הסכם הגג של יהוד מונוסון עם מדינת ישראל. בעירייה מבקשים לאשר את ההסכם ההיסטורי לפני הבחירות

יעלה מקליס ומשה כחלון ביהוד
צילום ארכיון - יעלה מקליס ומשה כחלון ביהוד

היסטוריה: יהוד-מונוסון הולכת להסכם גג  לראשונה בתולדותיה, מועצת העיר צפויה לאשר את ההסכם, שצפוי להניב תמורה של מעל 2 מיליארד ש”ח. כוחה הפוליטי של ראש העיר יעלה מקליס חזק ויש בידה קואליציה רחבה של כלל חברי המועצה, כך שההסכם צפוי לעבור בהצבעה של רוב חברי המועצה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


הצטרפו לקבוצת הוואטסאפ חדשות יהוד מונוסון  – להצטרפות

הסכם גג ביהוד

ההסכם יצא לפועל בתום שנתיים של מו”מ בין העירייה לרשות מקרקעי ישראל ומשרד האוצר. על פי הצפי, ההסכם מבטיח הוצאות הפיתוח של השטחים החדשים וכן מקצה סכומי כסף לפיתוח תשתיות ומבני ציבור. עפ”י הערכות העירייה יבוצע ההסכם בשלבים באופן הדרגתי.
בשלב הראשון ימומשו מתחם מקב”ת וגני יהודה ומרכז העיר. כל זאת לצד תוכנית מגשימים. עיקרי ההסכם בין יהוד-מונוסון לרמ”י הינם מימון בסכום של 793 מיליון ש”ח. התקציבים יופנו לפיתוח התחבורה הציבורית, גינות ציבור, פתרונות ניקוז ועוד.
הסכם הגג
הסכם הגג
לא פחות מ-88 מיליון ש”ח יוקצו לפיתוח שטחים ירוקים.  בנוסף, כ-680,000 מ”ר שטחי תעסוקה חדשים צפויים להתווסף. כמו כן, הסכם הגג יאפשר הקצאת דירות לדיור הר השגה במסגרת תוכנית “מחיר למשתכן”.
הסכם גג אור יהודה
הסכם הגג באור יהודה, יוני 2017
בין פתרונות התחבורה שעולים מהסכם הגג: כביש 46 ייפתח לתנועה בשנת 2025 יחד עם חיבורים נוספים של יהוד מונוסון לכבישים בינעירוניים.
התמורה הסופית שתקבל יהוד מונוסון בתמורה לחתימה על הסכם הגג היא של כ-2.2 מיליארד ש”ח – 1.25 מיליון ש”ח בתוספת שווי נדל”ני של כמיליארד ש”ח.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

2 תגובות

  1. מצאו פריירים

  2. הייתה כבר חתימה עם הממשלה או שהכל חרטה בינתיים?

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות