יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חדשות חמות / נתן בז’ה: ‘הניסיון שלי הוא הביטחון שלכם’

נתן בז’ה: ‘הניסיון שלי הוא הביטחון שלכם’

"למה אנחנו מקובעים ולא מכניסים ליהוד בתי ספר חדשים?" , זו אחת מהשאלות הרבות, שעלתה בחוג בית שקיים אמש (יום ראשון), נתן בז'ה המועמד לראשות העירייה.

נתן בז’ה שצבר ניסיון מוניציפלי של יותר מעשור, כסגן ראש העירייה בהתנדבות, ענה בהרחבה לכל פניית תושב, ובעיקר העניק תקווה שהדברים אכן ניתנים לפתרון.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


נתן בז’ה:” מה שמעניין בעיקר את התושבים הוא נושא החינוך, וזה מובן כי רוב האוכלוסייה מורכבת מהורים לילדים, שאכפת להם מהתכנים החינוכיים, וגם מהפעילות של החינוך הבלתי פורמלי- לדוגמה, כל מה שקורה עם תנועות הנוער בעיר”.

לחצו לייק לעמוד הפייסבוק והישארו מעודכנים – אונו  News – אונו ניוז 
רוצים להגיב לכתבה? הכנסו לקבוצה –אונו  NEWS  – אתר החדשות של בקעת אונו

 

 

“שאלות נוספות נגעו להתחדשות העירונית ולתוכניות העתידיות להרחבת העיר באלפי יחידות דיור. מדובר בתוכניות שמעסיקות לא רק את מקבלי ההחלטות, אלא את התושבים שחוששים ובצדק מהרחבה פתאומית של העיר ללא תשתיות מתאימות .יש פתרונות מעשיים כמו החלפת שטחים, כדי לקדם פינוי בינוי גם בתוככי העיר ולא רק בשוליה. נושא הדיור בקרב זוגות צעירים, זה נושא שאותו קידמתי במסגרת עבודתי בעירייה, וגם תמכתי בקדנציה הנוכחית בתוכנית זו.

” עלתה גם שאלה גם שנוגעת להעדר מוסדות חינוך אקדמיים, שקיימים באור יהודה או בקריית אונו, ולנו אפילו אין עדיין ספרייה ראויה לשמה. הייתה אמנם הנחת אבן פינה כבר מזמן למבנה ספרייה, במגרש בעיר אבל התגלו במקום שרידים ארכיאולוגים, והבנייה לא יצאה לפועל. כיום יש מחשבה לבנות בשטח הפנוי מול ‘טאטי’, באזור התעשייה”.

“בסיומו של הערב, מצד אחד שמחתי, שיש בי את הידע והיכולת לענות על כל השאלות שהעלו התושבים, בצד היכולת גם להעניק פתרונות, ומצד שני, הדגישו לי את מצבה העגום של העיר כיום – ושיש לנו עוד המון עבודה”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מי שיקמה היערכות לשעת חירום באור יהודה. צילום: מי שיקמה

מי שיקמה ממשיכים לתרגל כדי להיות מוכנים בזמן אמת

תפריט נגישות