יום חמישי , מרץ 28 2024
דף הבית / הדור הבא: צעירי מכבי קריית אונו באליפות ישראל

הדור הבא: צעירי מכבי קריית אונו באליפות ישראל

אחרי שקבוצת הבוגרים קצרה הצלחות באליפות ישראל בשחייה, הגיעה בשבוע שעבר הקבוצה הצעירה של האגודה לאליפות ישראל לגילאים הצעירים, שנערכה במכון וינגייט.

קריית אונו

הקבוצה הצעירה של שחייני מכבי קריית אונו המתאמנים בהדרכתן של שלומית פרייס וחן אפללו, חזרו מאליפות ישראל עם שלל מדליות, והישגים אישיים מרשימים.
19 שחיינים ושחייניות העפילו למשחי הגמר השונים, כולל קבוצות שליחים, וחזרו עם 14 מדליות בצבעים שונים. מי שבלט במיוחד היה יהב חלג בן ה-13, אשר זכה בארבע מדליות, מהן שלוש מזהב ואחת מכסף. הישגים אלה אף הקנו לו בתום התחרות את גביע השחיין המצטיין לקבוצת הגיל שלו.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לכתבות נוספות:
הדרבי של בקעת אונו
קריית אונו – נבחרת בנות ההתעמלות בבולגריה
קריית אונו

שחיינים נוספים שעלו על דוכן המנצחים הם ענבר דנציגר בן ה-14, שכבר מתאמן עם קבוצת הבוגרים של האגודה וזכה במדליית כסף אחת ושתיים נוספות מארד, בן אליזרוב בן ה-11 שזכה בשתי מדליות כסף ושתיים מארד, רואי עפרוני בן ה-13 שקטף שתי מדליות ארד ודנית נגריס בת ה-11 שזכתה במדליית ארד אחת.

המאמנת הראשית של קבוצת הצעירים, שלומית פרייס, אמרה לאחר התחרות: “מדובר בשנה ראשונה של עבודה בפורמט הנוכחי ואני שמחה לראות כי כבר באליפות הראשונה קצרו השחיינים חלק מהפירות. זו התמורה על עבודה קשה ונכונה, אשר אנו בטוחות כי תביא עוד הצלחות רבות למכבי קריית אונו הן בגילאים הצעירים והן בייצוא שחיינים לבוגרים. חשוב להודות גם למנהל האגודה אריק שפץ על מתן התנאים להצלחה, וכמובן להורים שתמיכתם היא המפתח לכל הישג”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סיוע באיתור נעדר-יעקב אסרף בן ה-67 מאור יהודה

סיוע באיתור נעדר: מי ראה את יעקב אסרף בן ה-67 מאור יהודה?

תפריט נגישות