יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / טרור בפארק בקריית אונו

טרור בפארק בקריית אונו

תושבים הגרים בסמוך לפארק צהל בקריית אונו מתלוננים לאחרונה על איומים ותקיפות מצד אישה הגרה בפארק. אחת התושבות – היא כבר שנים כאן ולא נעשה דבר לאחרונה החלה לאיים ולתקוף את מי שעובר בלילה בפארק, אנחנו מפחדים. גורם בעירייה – זהו מקרה אנושי מורכב מאוד, ליבנו עם תושבי השכונה

מה קורה בפארק צהל בלילות? לפי עדויות של תושבים רבים אשר התכנסו במוצאי שבת האחרונה בשעת לילה מאוחרת בצורה ספונטנית, הגיעו מים עד נפש. כבר מספר שנים ישנה במקום לסירוגין אישה,מוכרת לרשויות הרווחה, אשר החליטה כי חלקו הצפוני של הפארק הוא ביתה, גידרה אותו, הביאה למקום ספות, מיטות, כלי בית שונים, וממש בנתה לה בית, על דשא ציבורי.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


מספר אחד מתושבי השכונה – זה סיפור עצוב מאוד, זאת אישה שבחרה לגור בפארק, קרובת משפחתה  גרה בבית בסמוך, אך היא לא רוצה לגור בבית, היא רוצה לגור ברחוב. זה כבר כמה שנים שאנחנו סובלים מהתופעה הזאת, אם זה צעקות לפנות בוקר, שהיא צורחת לקום להתפלל, אם זה מוזיקה בערבי שישי, ילדים שמפחדים ללכת לפארק. כל השכנים כבר חסרי אונים, פנינו לכל מי שרק ניתן, ושום דבר לא קורה. אין לי בעיה אישית נגדה, כל אחד וסיפור חייו אבל ברגע שזה הופך להיות מסוכן להסתובב שם, כי המצב לא צפוי, אז יש כאן בעיה שמחייבת פתרון”.

שכנה מתארת – כולם יודעים שהיא ישנה בפארק, כל עוד שזה לא פגע בתושבים קיבלו אותה, לאחרונה אנחנו שומעים על החמרה במצב, ילדים שיוצאים עם כלבים בערב לטיול בפארק מותקפים בצעקות ואיומים כי פלשו לבית שלה וצריך לזכור כי מדובר בפארק ציבורי. בני נוער המסתובבים בלילה בפארק חוששים להתקרב למקום. השכנה שלי עם תינוקת בעגלה, היא דרשה ממנה לא ללכת בשביל בפארק כי זה בשטח הבית שלה ואילצה אותה להקיף את הפארק, תושבים מפחדים, היא לא צפויה ומפחדים שתפגע בהם, היא מטילה טרור בשכונה, ואין לנו מי שעוזר לנו.”

ביום שבת האחרון, התכנסו בצורה ספונטנית כ-15 תושבים בשטח הפארק, בעקבות סדרת ניקובי צמיגים בסמוך לשטח הפארק. התושבים מדווחים כי מרגישים מופקרים ולא מוגנים ולא ידוע להם מה קורה בלילות בשטח הפארק.

עיריית קריית אונו אשר מודעת לנושא, פועלת במספר מישורים מזה תקופה ארוכה. מספר גורם בעירייהכל בוקר מגיעים אנשי אגף שפע ומפנים את הפסולת שיש בגן, ספות, ארונות, חבלים שמתחמים את המקום. זה סיפור מורכב הנמשך הרבה שנים, ועבר המון גלגולים, בשורה התחתונה בתי המשפט והרשויות לא ממהרים לטפל במי שבוחר לחיות ברחוב. התקינו בפארק מצלמות אבטחה גלויות וסמויות, אשר מתעדות 24 שעות את הנעשה בגן, לאחרונה ארעו מספר אירועים חריגים והם יועברו למשטרה. אנחנו מנסים לפעול בכל דרך להחזיר לתושבים את תחושת הביטחון”

מספר תושב השכונה – עד עכשיו שתקנו, אבל חלאס, הכתובת על הקיר, אין לנו עניין עם האישה הזאת וסיפור חייה, אנחנו רוצים שהשכונה שלנו תחזור להיות שקטה ובטוחה שהילדים שלנו יוכלו לרדת לשחק בפארק בשקט. יש כאן אמהות שמזהירות את הילדים לא להתקרב לשטח הפארק, כי המצב לא צפוי. לא ברור לנו מי מסתובב כאן בלילות, הקמנו קבוצת וואטס שכונתית, אם צריך נצא להפגנה מחאה, אנחנו דורשים מהאישה הזאת לעזוב את המקום וללכת לחפש לה מקום אחר, השכונה הזאת הפכה להיות מופקרת בלילות וכלום לא נעשה.

תושבי השכונה אינם מתכוונים לשתוק יותר, ומרגישים צורך לשמור על הילדים שלהם, בימים אלה מתארגנים כדי לתכנן את  המשך המהלכים שלהם. התושבים שהתראינו לכתבה בקשו לעשות זאת בעילום שם  מפחד של נקמה ורק זה אומר דרשני.

תגובת עיריית קריית אונו -מדובר בעניין המוכר לכל הרשויות, הוא מורכב ולא פשוט, אנשי הפיקוח העירוני נמצאים ומסיירים תכופות בפארק לשמור על הסדר הציבורי,נושא זה מטופל בכל הרצינות על ידי אגף הרווחה וכל הגורמים הרלוונטיים. בגלל צנעת הפרט לא נוכל להרחיב מידע בנושא”
קרובת משפחתה הגרה בסמוך לפארק – “אני לא רוצה לדבר עליה, אין לי קשר איתה ולא יודעת כלום”.
עד מועד פרסום הכתבה לא היה ניתן לאתר את האישה ולקבל את תגובתה לדברים, ברגע שתתקבל תגובה, תפורסם התייחסותה.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

2 תגובות

  1. חכו מה יקרה כשיעשו פינוי בינוי מגדלים, שחלקו הבטחות שווא לחלשים, עם תושבים שלא יוכלו לממן את עלויות הוועד והארנונה וייצאו לגור ברחוב.
    הסלאמס בדרך.

  2. אויי מסכנים..יש לנו הומלסית אחת בכל העיר!! אוףף איזה קשה. במקום להציק לה ולהתחרפן משטויות.תתחילו לעזור..ויש המון דרכים לעזור! קשה לכם שיש הומלסים? צאו מהבועה ותראו מה הולך בכל ערי ארץ ישראל לעומת העיר שלנו…בושה מה שהולך פה יא סמרטוטים…ואנט מאזור פארק צהל.כל בוקר רואה אותה

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סופר פארם סניף פארק אונו. צילום באדיבות סופר פארם

סופר פארם מגייסת עובדים/ות לסניף פארק אונו

תפריט נגישות