יום חמישי , אפריל 18 2024
דף הבית / משטרת מסובים נערכת לחופש הגדול

משטרת מסובים נערכת לחופש הגדול

רב פקד מיכאל כשר, קצין המבצעים במשטרת מסובים, מדבר על מבצעי הקיץ של המשטרה, שכולל פעילות סמויה וגלויה בגינות ציבוריות, בפיצוציות ובמחסומים בכבישים. בעלי פיצוציות שימכרו אלכוהול לקטינים מסתכנים בסגירת בית העסק

משטרת מסובים

הקיץ כבר כאן. רוב תלמידי חטיבות הביניים והתיכון כבר עמוק בתוך שגרת החופש הגדול וזה אומר שהם ערים בעיקר בלילה וישנים ביום. בזמן שהם ישנים אין למשטרה הרבה עבודה. הבעיה של משטרת מסובים, שמטפלת במרחב של בקעת אונו, היא מה עושים הנערים והנערות בלילות.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


“התחלנו את הפעילות שלנו לפני כמה חודשים כשגיבשנו את ההיערכות שלנו לקיץ”, מספר רפ”ק כשר. “זה התחיל בישיבות תיאום מול אגפי הנוער והמדריכים ברשויות המקומיות בגזרה שלנו. מטרת הפעילות הזו היא לתאם מתי יפעלו מועדוני הנוער, מה השעות שלהם ומה מתוכנן בהם. כל זאת, כדי למנוע שוטטות של בני נוער ברחובות. ערכנו תיאום מול הקבט”ים העירוניים לגבי הפעילות בבריכות השחייה. הבריכות האלה הן מוקד בילוי שמושך אליו הרבה אנשים וחשוב שהכל יעבור בשלום.

כמו כן, פעלנו בנוגע למגרשי המשחקים בבתי הספר שפתוחים בחופש הגדול. אם זה מבחינת ונדליזם או עבירות אחרות”.

רפ"ק מיכאל כשר- קצין מבצעים מסובים
בין השאר נשלחו מש”קים עירוניים לבתי ספר כדי להסביר לבני הנוער על חוק הרעש ועל הסכנה באלימות ונהיגה תחת סמים ואלכוהול.

הדגש העיקרי של המשטרה הוא על הנעשה בגינות הציבוריות (בחמישי אחרי 11 בלילה ובשישי אחרי חצות) ובפיצוציות, בדגש על מניעת מכירת אלכוהול לקטינים. בעניין זה מציין כשר כי העונש על בעלי פיצוציות שמוכרים אלכוהול לקטינים הוא במקרים רבים סגירת העסק. הקיץ, כמו בשנה שעברה, סביר להניח שיהיה לשוטרים לא מעט מגע וחיכוך עם השטח, אבל בניגוד לשנה שעברה החידוש הוא שמצלמות הגוף נכנסו לפעולה וכל מגע שוטר אזרח מתועד.

משטרה
“אני שמח לדווח על ירידה של 18 אחוז בתקריות לעומת אשתקד“, אומר כשר. “אני מקווה שזה יימשך ככה. שיהיה רגוע בכבישים. יש לנו הרבה הרוגים, אז חשוב לשים לב לנהיגה על פי החוק והכי חשוב שתהיה חופשה מהנה וכיפית”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

סלון. צילום אילוסטרציה canva

ירידה במחירי השכירות באור יהודה

תפריט נגישות