יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / נטו סיור בקניון

נטו סיור בקניון

חברת הכנסת רחל עזריה מסיעת כולנו, יצאה לסיור בקניון קריית אונו עם סגן ומ"מ ראש העיר, רון מלכה, עמי כחלון, משנה לראש העיר ופעילי כולנו לקראת כנס עם שר האוצר משה כחלון, ביום שלישי הקרוב, בקריית אונו

רחל עזריה בקריית אונו

ביום שישי האחרון, יצאו ח”כ עזריה יחד עם מלכה וכחלון לפעילות שטח לקראת הכנס. הם עברו ברחבי קניון קריית אונו ופגשו משפחות וזוגות צעירים על מנת להזמין למפגש הייחודי עם שר האוצר משה כחלון. בכנס יוצגו פרטי התכניות השונות שנעשו עבור זוגות צעירים, במסגרת מחיר למשתכן וכן נטו משפחה. כמו כן, נשלח למשתתפי הכנס סקר מקדים הבוחן את הוצאות וההרגלים הכלכליים של המשפחה בישראל.
רחל עזריה בקריית אונוכנס משפחות צעירות של מפלגת ‘כולנו’ יתקיים ביום שלישי (18.7) בקריה האקדמית קרי אונו. לכנס יגיע שר האוצר משה כחלון ויו”ר ועדת הרפורמות ח”כ רחל עזריה, המפגש נעשה בשיתוף עם סגן ומ”מ ראש העיר, רון מלכה והמשנה לראש העיר, עמי כחלון. במשכורת האחרונה, בתחילת חודש יולי, קיבלו לחשבונם אלפי שקלים הורים לילדים עד גיל 6, זאת במסגרת תכנית “נטו משפחה” של שר אוצר משה כחלון. על רקע יישום התכנית, שכוללת, נקודות זיכוי, הורדת מכסים לבגדי תינוקות סבסוד צהרונים ומס הכנסה שלילי, מקיימת מפלגת ‘כולנו’ כנס למשפחות צעירות שיתקיים בקריה האקדמית קרית אונו.

רון מלכה מ”מ ראש העיר קריית אונו ועמי כחלון המשנה לראש העיר ויו”ר מטה כולנו בעיר, מסרו: “את בשורת שר האוצר משה כחלון, ח”כ רחל עזריה, שרי וחברי הכנסת של תנועת כולנו צריך להביא אל כל בית בישראל. זו היתה מטרת הסיור שלנו ביום שישי האחרון וזו מטרת הכנס הגדול שיתקיים בקריית אונו ביום ג’ הקרוב. שנים רבות לא נעשה כל כך הרבה בתקופה כל כך קצרה למען המשפחות הצעירות. אנחנו חייבים לדאוג שכל צעיר וצעירה וכל אזרח במדינת ישראל ידעו הכל על הרפורמות החדשות ובעיקר על תכנית “נטו משפחה” של השר כחלון על מנת שידעו ויוכלו לממש את זכויותיהם . חברי הכנסת והשרים של תנועת כולנו בראשות השר כחלון עובדים קשה וקוצרים הישגים רבים למען רווחתם של אזרחי מדינת ישראל כדי שנזכה לחיות בתנאי מחייה הוגנים ושווים לכל נפש. אנו קוראים לתושבי קריית אונו והאזור להגיע לכנס ולהתעדכן בכל המידע החשוב מפי השר כחלון בכבודו ובעצמו ומפי ח”כ עזריה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות