יום רביעי , אפריל 17 2024
דף הבית / קריית אונו – נלחמים בפקקים

קריית אונו – נלחמים בפקקים

שבוע לאחר הקמת הרמזור בצומת הרחובות לוי אשכול - לוס אנגלס, מורגשת הקלה בעומסי התנועה מהיציאה מהעיר לכיוון כביש 471. כיכר לוס אנגלס היא הראשונה מבין הכיכרות שיוסרו ויהפכו לצמתים מרומזרים

צומת לוס אנגלס קריית אונו

לאחר שנים רצופות של החמרה במצב זרימת התנועה על ציר לוי אשכול חלה תפנית בסיפור העלילה. החלפת הכיכר הגדולה בצומת לוס אנג’לס, בצפון הציר, מעט לפני היציאה לכיוון כביש 471, בצומת רחב ידיים ומרומזר שינתה את פני הדברים. עתה, היציאה לכיוון כביש 471 למערב ולמזרח זורמת יותר. הקלה רבה ניכרת בזרימת התנועה משכונת “פסגת אונו” לכיוון היציאה מן העיר וכמובן שכניסת כלי הרכב אל קריית אונו, אף היא הפכה פשוטה.
לכתבות נוספות –
קריית אונו – הצוללת האדומה מתחדשת
שכונה חדשה בזמן שיא


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בצומת המחודש (אשר עבודת הגינון והפיתוח הסביבתי בו טרם הסתיימו) שלושה נתיבי זרימה ששינו לחלוטין את אופי המעבר בציר העמוס ומאפשרים כניסה חלקה יותר של כלי רכב אל העיר בשעות הלחץ.

עיריית קריית אונו זיהתה כי הכיכרות ברחבי העיר גורמות להאטה בתנועה ויצירה פקקי תנועה והחלה לפעול להסרתם. במקביל החלו בהרחבת וסלילה של צירים עוקפים, כך שחלק ניכר מהתנועה לא יעבור דרך ציר לוי אשכול אלא דרך ציר יעקב דורי וצירים אחרים. בנוסף, יצירת נתיב תחבורה ציבורי שיסייע להסיע רבים ולהביא לקיטון השימוש ברכב פרטי. ואת כל אלה צריך לשרת ציר שבו מתקיימת זרימת תנועה מתונה, גם בשעות העומס.

ראש העיר קריית אונו, ישראל גל: “אני נחוש בדעתי לפתור את בעיית העומס בציר לוי אשכול ולהפוך אותו לרחוב אורבני שוקק חיים שמחבר את הקהילה כולה שהתנועה בו זורמת ומתונה. בכוונתי להסב את כל צמתי הכיכרות לצמתים המנוהלים באמצעות רמזור. בקרוב יצטרף למהלך זה ציר דורי, שיעבור הרחבה עם הגנה אקוסטית מפני רעש, ויסייע לפנות רכב החולף בעיר, כל זאת לצד שינויים נוספים אשר יבלמו את הפיתוי של “מקצרי דרך” לעשות שימוש בציר לוי אשכול כדרך מעבר נוחה. השינוי הנוכחי כבר מקל על הכניסה והיציאה מהעיר ומקל מאד על תושבי שכונת פסגת אונו. זה צעד ראשון וחשוב בדרך לחיסול בעיית הפקקים.”

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות