יום שישי , מרץ 29 2024
דף הבית / חשיפה – נמחקו חובות של 24 מיליון לעיריית אור יהודה

חשיפה – נמחקו חובות של 24 מיליון לעיריית אור יהודה

מבצע תספורת חסר תקדים בהיקף של מליוני שקלים מתרחש בימים אלו באור יהודה, ועדה מקצועית של העירייה אישרה 31 הסכמי פשרה למחיקת חובות ארנונה, מים ושילוט של תושבים ובעלי עסקים

חובות עיריית אור יהודה

יותר מ24 מיליון שח, חובות של תושבים ובעלי עסקים נמחקו ולא ייגבו, מדובר בין השאר בחובות שהתיישנו, חברות שהתפרקו, אנשים שנפטרו, כינוסי נכסים, פשיטות רגל, ובמסגרת הסכמי פשרה מול העירייה נמחקו חובות וחלקם ישולמו בהיקפים מצומצמים. כל זאת במקביל למבצע מחיקת חובות ארנונה אותו מקדם השר אריה דרעי ברשויות המקומיות.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


אל שולחן מועצת העיר הובאו המלצות ועדת הארנונה העוסקת בבחינה מקצועית ומדוקדקת של הבקשות, מטעמי צנעת הפרט לא ניתן לפרסם מי הם החייבים ומה הסיבות למחיקת חובות של מליוני שקלים לעירייה.
כל הסכמי הפשרה טעונים את אישור משרד הפנים. ל13 חייבים נמחקו חובות של 14 מיליון שח, לעשרה בעלי חוב אחרים אושרה מחיקה של 2.7 מיליון שח, לשבעה אחרים נמחקו חובות בסך 685 אלף שח, סה”כ 31  בעלי חוב, חלקם תושבים ואחרים בעלי עסקים שלא שילמו תשלומי מיסים וארנונה במשך שנים רבות.
מעיריית אור יהודה נמסר בתגובה: “בספרי העירייה רשומים חובות שונים שלא נגבו כתוצאה מהזנחה של הנהלות העיר הקודמות בהיקף של כ-400 מיליון שקל. ראש העיר ליאת שוחט הנחתה את הגורמים המקצועיים בעירייה לתת מענה לנושא חשוב זה ולבדוק האם וכיצד ניתן להגיע להסדרי חוב עם החייבים בתשלום. מפאת צנעת הפרט, לא נפרט את הסכמי הפשרה שהעירייה מקיימת עם תושביה, אך נדגיש שכל מקרה נבחן לגופו לאחר שוועדת ההנחות אישרה את הסכמי פשרה אלו ובכל מקרה כל הסדרי הפשרה טעונים אישור של משרד הפנים”

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

יו”ר מרכז השלטון המקומי חיים ביבס וליזי דלריצ’ה. צילום: דוברות גני תקווה

גני תקווה: ליזי דלריצ’ה נבחרה לכהן כיו”ר ועדת החינוך ותייצג את השלטון המקומי

תפריט נגישות