יום שלישי , מרץ 19 2024
דף הבית / יהוד – חטיבת ביניים סביונים מסייעים לאגודת ניצן

יהוד – חטיבת ביניים סביונים מסייעים לאגודת ניצן

חטיבת בינים סביונים, הידועה בחיבור לקהילה, לקחה חלק ביום ההתרמה של אגדות ניצן, שנערך השבוע. תלמידי בית הספר יצאו השבוע להתרים את תושבי יהוד, אגדות ניצן מטפלת בילדים עם לקויות למידה

יום התרמה אגודת ניצן יהוד

בנות שכבת ח’ מחטיבת הביניים סביונים בעיר יחד עם שוש טליאז מנהלת סניף ניצן יהוד, ליאורה שחף, רכזת שכבת ח’ בחט”ב סביונים,  התארחו בלשכתה של ראש העיר, יעלה מקליס.
ליאורה שחף, רכזת שכבת ח’ בחטיבת סביונים ציינה כי כיום מונהגת בבתי הספר שיטת ההוראה הדיפרנציאלית הדוגלת בהתאמת דרכי הוראה לסוגי תלמידים שונים ובכך מסייעת רבות לתלמידים שאובחנו עם ליקויי למידה.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


בני רצאבי, יו”ר ועדת המלגות של אגודת ניצ”ן, הדגיש כי נעשים כל המאמצים לדאוג לכל מי שזקוק לאיבחון, תושב העיר, אך  ידו אינה משגת, לקבל מילגה לצורך ביצוע האבחון.
מיכל רבינוביץ, מנהלת חטיבת ביניים סביונים ציינה כי היא גאה בתלמידי בית הספר המגלים מעורבות חברתית פעילה. תלמידי בית הספר וצוות המורים שמחים תמיד לקחת חלק בעשייה חברתית למען האחר.

יעלה מקליס ראש העיר, אמרה כי “אגודת ניצן מסייעת לתלמידים ולמערכת החינוך בפיתוח המודעות לנושא לקויות למידה. ברגע שקיימת המודעות לקושי שהוא אורגני ואינו נראה לעין, הדרך וההתמודדות קלות יותר. יחד עם זאת, חשוב לספק מגוון אמצעי למידה למערכת כדי לתת לילדים כלים שיסייעו בהבנה ובקליטת הידע. כך למשל תכניות כמו שחמט ורובוטיקה המופעלות בבתי הספר בעיר, מהוות כלי למידה ומעודדות תכנון, ארגון, ויכולת ניתוח של נתונים בקרב התלמידים”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק

פועל נפל מגובה במהלך עבודתו באתר בנייה ביהוד ונפצע בינוני

תפריט נגישות