יום שלישי , מרץ 19 2024
דף הבית / יהוד מונוסון – אלופי הבדמינגטון

יהוד מונוסון – אלופי הבדמינגטון

נבחרת הבדמינגטון של מתנס יהוד, ממשיכה לשבור שיאים. באליפות ישראל לבדמינטון לנוער, זכתה אלינה ברגלסון במקום הראשון, גיא לאוטין, זכה בקבוצת הבנים במקום השלישי.

למי שעדיין לא מכיר ולא יודע, בדמינטון הוא משחק תחרותי בכדור נוצה, שדומה במהותו לטניס, אך מהיר ומדויק יותר. וקיבלנו גם ‘אזהרה ‘-מי שנחשף לו, עלול להתמכר, בדיוק כמו שקרה למנהל המועדון כיום, איתי אשכנזי, שהתחיל לשחק כבר בכיתה ד’.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לכתבות נוספות –
מתנ”ס יהוד – הציירים המוכשרים
מחזקים את הקשר בין הורים וילדים

“אני מטורף על המשחק הזה”
,  אומר אשכנזי (40), תושב שוהם, המנהל את מועדון הבדמינגטון המצליח במתנס יהוד כבר למעלה מעשר שנים, ומגייס ממש בימים אלו כישרונות חדשים מקרב תלמידי בתי הספר היסודיים בעיר. “אני מאמן ביהוד כבר יותר מעשור, וכיום יש לנו כ-60 שחקנים. המועדון נחשב בין שלושת המועדונים הגדולים בארץ. המסה של השחקנים היא תלמידים מכיתות ה-ז”.
בדמינגטון מתנס יהוד

אשכנזי, עד לא מכבר איש הייטק, במשך 17 שנה, החליט לא מכבר, להמיר את הכיסא והמחשב במשרדו, במחבט במגרש. זה קרה לדבריו בשל תחושתו שעבודת אימון עם ילדים פשוט עושה לו טוב. והוא נהנה מכל רגע. “בשנה האחרונה אנחנו בתנופה אדירה, עם הרבה עזרה ותמיכה של המתנ”ס שמאוד מפרגן ודוחף אותנו לעשייה. אנחנו רוצים שקבוצת הבדמינטון ביהוד תהיה הכי גדולה בישראל, עם עוד הרבה אלופים מקומיים”

מה כל כך מושך בבדמינטון?
“מדובר במשחק מאוד אינטנסיבי, הרבה מאוד אנרגיה, זהו ספורט שהוא מאוד טכני במהותו, ועם ההתבגרות השחקנים  למדים דברים חדשים. מדובר בכדור ייחודי ולומדים לעשות עמו דברים יפים ומדויקים. המשחק עצמו ברמות שונות של אינטנסיביות. אפשר לשחק אותו מגיל הילדות, ועד לרגע האחרון.. וזה אומר שאני תמיד אוכל לשחק בו”.
בדמינגטון מתנס יהוד

כיצד משכנעים תלמידים להצטרף למועדון?
“מדובר בענף ספורט שיכולים להצטרף אליו ילדים מגילאי ה’ ומעלה.
אנו מבקרים בבתי הספר השונים בעיר ומביאים אתנו ערכה ניידת עם מחבטים למשחק. לעיתים אנו נוטלים חלק בהפסקות פעילות, ויש לציין לטובה את שיתוף הפעולה של  מנהלות בתי הספר. אנו בוחנים ומתבוננים באלו שמשחקים ורואים מי הולך לו טוב.. וכך נעשים הגיוסים”.

מי ומה  במועדון?
“יש לנו ארבעה מדריכים, שאחד מהם אלוף ישראל בבוגרים, אחד משמש כיו”ר פיתוח איגוד הבדמינטון ברמה הארצית. החוג עצמו מתקיים באולם הספורט על שם שאול ששון במתנס. שלוש פעמים בשבוע כשעתיים: בימי שני, מיועדת לקבוצת בוגרים שמשחקים בכיף, בין השעות 20:30-22:00 ובימי שלישי וחמישי , אנחנו בעיקר עובדים עם הילדים והנוער התחרותי בין השעות 19:00-21:00″.

מה זה בדמינטון? 
מועדון הבדמינטון יהוד הוקם בשנת 2007, ונחשב מהגדולים ומהוותיקים בקרב מועדוני הבדמינטון בארץ. המועדון מציע הדרכה ומשחקים לבוגרים, לנוער ולמשפחות, והשוס- אימון ניסיון בחינם!  את הבדמינטון התחרותי משחקים באולם סגור. מדובר במשחק מהיר, בו השחקנים חובטים בכדור נוצה מצד לצד, בעזרת מחבטים מתאימים, אחד על אחד, או שניים נגד שניים. לבד מהנאה צרופה, המשחק מפתח כושר גופני גבוה, סיבולת, קוארדינציה, זריזות וכוח.

בדמינגטון מתנס יהוד

אביבה בכר, מנהלת תחום ספורט והעשרה במתנ”ס יהוד – מונסון: “המתנ”ס שם כמטרה את טיפוח ענף הבדמינטון, שהפך לתחום אולימפי בשנים האחרונות. אנו מעודדים ילדים ובני נוער להצטרף לקבוצה ומודה על שיתוף הפעולה עם בתי הספר, המאפשרים את חשיפת הענף בפני התלמידים, ולאיתי והצוות המקצועי, המוביל את הבדמינטון להישגים יפים, בקנה מידה ארצי. נמשיך ונעודד את תושבי יהוד מונוסון להצטרף לחוגי הספורט במתנ”ס,  לקיום אורח חיים בריא”.

רוצים לבוא לאימון ראשון חינם
 035205101/6

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק

פועל נפל מגובה במהלך עבודתו באתר בנייה ביהוד ונפצע בינוני

תפריט נגישות