שבת , אפריל 20 2024
דף הבית / חדשות יהוד מונסון / נדל"ן / יהוד תערער בפרויקט מקב”ת גני יהודה

יהוד תערער בפרויקט מקב”ת גני יהודה

עיריית יהוד מונוסון מתכוונת לערער על החלטת בית המשפט שהעדיפה את טובת מועצה אזורית דרום השרון על חשבון תושביה הוותיקים של יהוד

יעלה מקליס
יעלה מקליס

עיריית יהוד מונוסון בראשות יעלה מקליס, החליטו לערער ולפעול נגד החלטת בית המשפט, בנושא ההסכם מול מועצה אזורית דרום השרון. לטענת גורמים בעירייה מדובר בהסכם בנייה ללא תכנון מסודר של תשתיות ופיתוח תוך העדפה לגורמים זרים על פני העדפה לתושביה הוותיקים של יהוד מונוסון. מקליס הנחתה לפעול לביטול ההסכם בכל דרך חוקית אפשרית.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


פסק הדין שהתקבל לאחרונה בבית המשפט בנושא מעביר מחצית מהיטלי ההשבחה על השטח למועצה אזורית דרום השרון, כאשר כל הוצאות הפיתוח נותרות על כתפי תושבי יהוד מונוסון, וזה כאמור למרות שיהוד מונוסון מקבלת רק כחצי מהיטלי ההשבחה.

“עם כניסתי לתפקיד לפני כשנתיים וחצי, הבנתי מיד שהייתה בעיה בהתנהלות שגרמה לנזק גדול לעיר ולקופתה. אני הבנתי שמדובר בהסכם בעייתי עוד בזמן ישיבתי באופוזיציה וסירבתי להשתתף בחגיגה שזימן ראש העיר הקודם”, מסרה מקליס. “פסק הדין שהתקבל לאחרונה בבית המשפט מהווה מהמורה גדולה במאמציי למנוע יישום הסכם נוראי זה. אולם, אין בכוונתי להרים ידיים.”

יחד עם זאת, יש לציין שקיימות מספר נקודות אור בהחלטת בית המשפט: ראשית, בית המשפט קבע שאין תוקף להסכם זה כל עוד משרד הפנים (באמצעות ועדת גבולות ואישור שר הפנים) לא אישר את התהליך. כמו כן, ניתן להניח בוודאות גדלה שוועדת הגבולות שהוקמה ודנה כבר מספר פעמים בנושא תתן את החלטתה ותעלה ספקות רבים לגבי התנאים שיכניסו הסכם נוראי זה לתוקף.

שנית, לא נסגרה הדלת בפני עיריית יהוד מונוסון להגיש ערעור על החלטת בית המשפט ובכוונת העירייה לפעול בדרך זו.

“אמשיך לפעול בכל דרך חוקית אפשרית כדי לשמור על האינטרסים של תושביה הוותיקים של העיר כתנאי לבנייה חדשה בעיר, שאין חולק על כך שיש לה חשיבות כשהיא נעשית בצורה מתוכננת ושקולה.” סיכמה ראש העיר.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

ירידה במחירי השכירות ביהוד מונוסון. צילום אילוסטרציה canva

“צניחה חופשית” במחירי השכירות ביהוד-מונוסון

תפריט נגישות