יום שלישי , אפריל 16 2024
דף הבית / חדשות חמות / יונת דואר

יונת דואר

רינה פנספורקר, מנהלת סניף הדואר בקריית אונו. החלה את דרכה בדואר בשנת 1992 כפקידת אשנב בבית הדואר ביהוד. ''הגדלתי ראש ולא דחיתי שום משימה שנתנו לי''.

רינה פנספורקר

רציתי ללמוד הכל ולהתמקצע ככל האפשר ואף מעבר לכך. לאחר שלוש שנים באשנב הרגשתי שאני צריכה שינוי ולכן ניגשתי למבחנים של קורס צוערים שאותם עברתי בהצלחה ובמקביל זכיתי במכרז לניהול הסניף ביהוד בשנת 1996″.


רוצים להדליף? שלחו וואטסאפ

  הצטרפו לעמוד הפייסבוק של אונו ניוז


לכתבות נוספות:
מי הם שיאני השכר בעיריית יהוד מונוסון
לקראת יום האישה – כמה נשים מכהנות במועצה

איך את רואה את תפקידך כמנהלת סניף  דואר?
“אני רואה בתפקיד ניהול סניף, הגשמת שאיפה ומטרה שאליה רציתי להגיע. בתפקיד ניהולי זה מוטלת עלי אחריות להשגת היעדים, איכות טיב השירות ושיפורו במידת הצורך. התפקיד מצריך הנעת עובדים, החדרת מוטיבציה, שיתוף פעולה מלא עם צוות העובדים. זהו תפקיד שדורש אחריות ומסירות כאשר בשורה התחתונה הכי חשוב שהלקוחות יקבלו שירותים טובים ויהיו מרוצים”.
דואר קריית אונו

הדואר  של היום זה לא הדואר של שנת 1999 – במה הוא שונה היום?
“הדואר של היום שונה מבעבר עקב התקדמות הטכנולוגיה, כמויות דברי הדואר הרגיל ירדו וכמויות החבילות מחו”ל גדלו משמעותית ולכן נאלצנו לפתוח מרכזי חלוקה. ההיצע שיש כיום לדואר ישראל הוא גדול ביותר ובין היתר כולל  דואר אקספרס, דואר רשום מהיר , דואר 24, ביטוח חבילה במשלוח EMS גיוס לקוחות לשירותי שליחים ושירות ליצואן , מעטפות ישיר למשרד, שירותי המרת מטבע חוץ, העברות כספים ואנחנו פועלים בסניף כדי לשווק את השירותים כך שהלקוחות נהנים ואנו מגדילים את ההכנסות .

בשנת 2015 החלה החברה ביישום רפורמה מקיפה לשיפור ושדרוג שירותי הדואר לציבור הלקוחות והתאמת הפעילות לגידול בסחר המקוון. בד בבד, החלה החברה ביישום של  מהפכה במערכות המידע והפיתוחים הטכנולוגיים בחברה שאיפשרו שדרוג משמעותי ברמת השירותים הניתנים ללקוחות והנגשתם אונליין. זאת, לצד מתן שירותים לכל  יחידות דואר הפזורות בכל רחבי הארץ.
לאור הגידול החד שחל בסחר המקוון, פעלה החברה להקמת מרכז סחר מקוון מן המתקדמים ביותר בעולם שממוקם בעיר מודיעין, שהביא לצמצום זמני המסירה של החבילות בקריית אונו כמו גם בכל הארץ. כמו כן נפתחו מעל 450  מרכזי מסירת חבילות ודברי דואר רשומים  ברחבי הארץ  בשיתוף עם רשתות מובילות ועסקים קטנים ברחבי הארץ. חידוש נוסף הוא משלוח מסרונים ללקוחות עם הגעת חבילתם לסניף.

מהו האני מאמין שלך?
“אין דבר העומד בפני הרצון והכל אפשרי”. ובשבילי זו דרך חיים שמלווה אותי בכל שלב בחיים. אם רוצים להשיג משהו צריך לפעול כדי להשיג אותו ואני אף פעם לא נחה על זרי דפנה , אני  שואפת למצוינות”.

 מה היית מציעה לנשים שרוצות להתקדם?
“ההצעה שלי לנשים: לא להתייאש למרות הקשיים והמכשולים שיש בדרך. כל נפילה היא לצורך עליה לכן יש להציב מטרה לדבוק בה ולשאוף למצוינות. התמדה בעקביות מובילה בסוף לתוצאה הראוייה אז צריך  מצד אחד להתמקצע ולרכוש השכלה ומצד שני לגשת למכרזים גם אם לא נבחרים אז להמשיך לנסות בסוף זה בא”.

אנו מכבדים זכויות יוצרים ועושים מאמץ לאתר את בעלי הזכויות בצילומים המגיעים לידינו .אם זיהיתם בפרסומנו צילום אשר יש לכם זכויות בו , אתם רשאים לפנות אלינו ולבקש לחדול מהשימוש באמצעות המייל info@ononews.co.il

כתיבת תגובה

האימייל לא יוצג באתר.

אולי יעניין אותך גם:

מבזק-משטרה-אונו-ניוז (1)

רימון נמצא ברחוב צה”ל ביהוד מונוסון- אין חשד לפח”ע

תפריט נגישות